Oranje nieuwstopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eef de Kip

Well-known member
Dan vraag ik me af waar ze het gore lef vandaan halen want zelf zijn ze ook geen knip voor de neus waard.

Ik kan het me eerlijk gezegd ook niet voorstellen maar bij die 4e goal straalde de desinteresse er bij iedereen wel vanaf zeg. Allemachtig wat was dat slecht. En dat we een matige achterhoede hebben weten we allemaal wel maar zo slecht als het bij die goal was was echt nauwelijks voor te stellen.
 

Maasveld

Well-known member
Ik heb de samenvatting nog eens gekeken. Die 3-2 was misschien nog wel erger dan de 3-4. Bruma is nog het best te vergelijken met een F-pupil die van zijn vader op voetbal moet maar er geen kut aan vindt en dus maar grassprietjes gaat tellen. Zelden zoveel desinteresse gezien. Nooit meer oproepen.

https://www.youtube.com/watch?t=330&v=2Fe6oEKQw3I
 

Max

Administrator
Forumleiding
Oranje nieuwstopic

Wtf, dat van Bruma kan echt niet. Die wandelt gewoon als de tegenstander in de aanval is en dan niet als het al te laat is, maar gewoon al aan het begin van de aanval. Ik neem aan dat Bruma niet mee vliegt naar Letland.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik heb de samenvatting nog eens gekeken. Die 3-2 was misschien nog wel erger dan de 3-4. Bruma is nog het best te vergelijken met een F-pupil die van zijn vader op voetbal moet maar er geen kut aan vindt en dus maar grassprietjes gaat tellen. Zelden zoveel desinteresse gezien. Nooit meer oproepen.

https://www.youtube.com/watch?t=330&v=2Fe6oEKQw3I
Juist van een speler als Bruma is het helemaal erg. Als een Sneijder of van Persie dat zou hebben, na rond de 100 interlands kan ik mij er nog iets bij voorstellen in een vriendschappelijke wedstrijd tegen de VS. Maar juist een Bruma die nog geen handvol interlands heeft mogen meedoen zou de pollen uit de grond moeten lopen om zich te willen bewijzen.
 

RickPSV

Active member
Ik word hier wel moe van, eerst ging t altijd prima alleen nu Hiddink er is twijfelde ik zelfs bij de match tegen Kazachstan of we zouden winnen waar ik toen blijkbaar ook alle redenen tot had. Nu zijn we net zo goed als Turkije terwijl we 3e waren op het WK. Kom op zeg KNVB zie is in dat dit helemaal mis gaat en we een nieuwe bondscoach nodig hebben. Alle TV kanalen, Nederlanders en zelfs buitenlandse journalisten zeggen dat we een nieuwe bondscoach nodig hebben, Van Oostveen moet slim zijn en er echt een nieuwe in zetten, het liefste voor de wedstrijd tegen Letland nog. Adrie Koster was tenminste slim bij Jong Oranje en stapte zelf op.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Oranje nieuwstopic

Adrie Koster heeft kennelijk al genoeg verdiend om zelf op te kunnen stappen.
 

Pascallovic

Well-known member
Alle falende verdedigers van afgelopen interland mogen bij de selectie blijven. Propper, Chery en Veltman zijn afgevallen en kunnen met vakantie.
 

Janssen

Well-known member
Ik heb de samenvatting nog eens gekeken. Die 3-2 was misschien nog wel erger dan de 3-4. Bruma is nog het best te vergelijken met een F-pupil die van zijn vader op voetbal moet maar er geen kut aan vindt en dus maar grassprietjes gaat tellen. Zelden zoveel desinteresse gezien. Nooit meer oproepen.

https://www.youtube.com/watch?t=330&v=2Fe6oEKQw3I

Wie maakt daar voorafgaand aan de 3-4 die tackle op Bradley op het middenveld? Ook nooit meer oproepen.
 

Eef de Kip

Well-known member
Volgens mij Propper, met nummer 18. Sneijder die ontweek 1 seconde eerder ook lekker het duel trouwens.

Die eerste stond niet meer op het veld.

Oh ja, klopt. Propper idd maar goed, Bradley die 2 het halve veld oversteekt met de bal en 2 man uitspeelt, dat zegt genoeg.
 

Maasveld

Well-known member
Alle falende verdedigers van afgelopen interland mogen bij de selectie blijven. Propper, Chery en Veltman zijn afgevallen en kunnen met vakantie.
Ja goed, met Veltman ga je de oorlog natuurlijk ook niet winnen. Gewoon Vlaar en de Vrij achterin, of verder Bruma of Veltman niet gaat invallen is bijzaak.
 

Pascallovic

Well-known member
Ja goed, met Veltman ga je de oorlog natuurlijk ook niet winnen. Gewoon Vlaar en de Vrij achterin, of verder Bruma of Veltman niet gaat invallen is bijzaak.
Beiden waren niet in staat om te spelen vrijdag. Volgens mij is het geen uitgemaakte zaak dat ze beiden zomaar even de 90 minuten volmaken tegen Letland. Dan hoop je niet dat je Bruma nog een keer moet brengen. Sowieso had er van mij een signaal mogen komen. Niet alleen Bruma, maar ook een BMI en een van beiden rechtsbacks. Dan had ik Veltman erbij gelaten, ook al is het lood om oud ijzer.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Beiden waren niet in staat om te spelen vrijdag. Volgens mij is het geen uitgemaakte zaak dat ze beiden zomaar even de 90 minuten volmaken tegen Letland. Dan hoop je niet dat je Bruma nog een keer moet brengen. Sowieso had er van mij een signaal mogen komen. Niet alleen Bruma, maar ook een BMI en een van beiden rechtsbacks. Dan had ik Veltman erbij gelaten, ook al is het lood om oud ijzer.

Je had inderdaad een signaal moeten geven. Ik vind Veltman geen goede verdediger, maar wat Bruma met name bij die 3-2 liet zien was werkelijk te schandalig voor woorden. Tuurlijk maken de backs en BMI er ook een klerezooi van, maar je kan nog beter een welwillende amateur zoals de VS deed optrommelen dan een Bruma.
 

Eef de Kip

Well-known member
Er zijn een paar van het potje gerukt. Wat een onzin komt eruit.

Het begint me ouderwets te irriteren dus ik denk dat ik de komende week maar is stug vol ga houden dat Blind 1 van de snelste voetballers aan onze kant is.

En het er een keer of 5 per dag te pas en te onpas in ga gooien.
 

gevegt

Well-known member
Je had inderdaad een signaal moeten geven. Ik vind Veltman geen goede verdediger, maar wat Bruma met name bij die 3-2 liet zien was werkelijk te schandalig voor woorden. Tuurlijk maken de backs en BMI er ook een klerezooi van, maar je kan nog beter een welwillende amateur zoals de VS deed optrommelen dan een Bruma.
Ik kan me de irritatie van Eef goed voorstellen.
 

SanMark.

Well-known member
Het begint me ouderwets te irriteren dus ik denk dat ik de komende week maar is stug vol ga houden dat Blind 1 van de snelste voetballers aan onze kant is.

En het er een keer of 5 per dag te pas en te onpas in ga gooien.

Maar van de Wiel was ook niet best.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Vlaar lijkt vakantie te kunnen gaan vieren en gaat niet mee naar Letland.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan