Oranje nieuwstopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

erka

Well-known member
Ik hoorde zostraks een enorme bulderend geluid buiten. Ik dacht dat het onweer was, maar het was Virgil van Dijk die op de grond viel van het lachen om deze treurige amateurs die nu achterin staan.
 

Janssen

Well-known member
Ik hoorde zostraks een enorme bulderend geluid buiten. Ik dacht dat het onweer was, maar het was Virgil van Dijk die op de grond viel van het lachen om deze treurige amateurs die nu achterin staan.

Roel Brouwers heeft zich een liesbreuk en een gekneusde long gelachen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wat zegt Hiddink nou eigenlijk behalve gogme? Waar ging dat verhaal in godesnaam over.
 

erka

Well-known member
Ik zie Hiddink samen met Ivo Opstelten nog wel lekker achter de wijven aanzitten in het bejaardentehuis.

Echt helemaal klaar met hem. Laat ze de EK maar missen ook.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ivo die kan nog een samenhangender verhaal houden. Het is toch werkelijk ongelooflijk wat een klerezooi die Van Oostveen er van heeft gemaakt.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ja maar als je Vlaar en de Vrij in het centrum hebt staan dan is het toch al een verschil van dag en nacht?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ja maar als je Vlaar en de Vrij in het centrum hebt staan dan is het toch al een verschil van dag en nacht?

Ja maar het helpt wel als het middenveld dan ook klopt. Gini het spookje hebben we onder Hiddink al veel te vaak niet gezien en Afellay heeft daar veelvuldig mogen opdraven. Gewoon vast met Clasie en Klaassen of Fer ervoor spelen.

Zeker, maar ik denk wel dat je de Van Gaal tactiek moet hanteren. 5-3-2 dus.

Je speelt tegen middelmatige ploegen uit IJsland, Tsjechi?, Turkije, Letland en Kazachstan. Daar moet je toch gewoon met een viermansverdediging overeind kunnen blijven?

Hoe doet dat jochie t bij Lazio? Niet echt gevolgd. Wel basis toch? Dan moet hij wat kunnen lijkt me.

Ja knulletje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan