Oranje nieuwstopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Janssen

Well-known member
Waarom eigenljik niet? Toch niet omdat v Persie dan niet kan spelen?

Dan zal er al minimaal eentje als aanspeelpunt moeten spelen en die ander eromheen. Het zijn beiden buitenspelers dus niet echt ideaal he. Als we achterin normaal selecteren kun je gewoon 4-3-3 spelen zodat we op ons best zijn met de huidige aanvallers.
 

JFK

Well-known member
Nee we kunnen niet meer met een vier-mansverdediging aantreden tegen B en C landen. Dat heeft het tot nu toe wel bewezen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hij kijkt altijd als een bang jochie. Vandaar mn woordkeuze.

Wij noemen je toch ook niet iedere keer kleuter, omdat je je altijd als een kleuter gedraagt?

Nee we kunnen niet meer met een vier-mansverdediging aantreden tegen B en C landen. Dat heeft het tot nu toe wel bewezen.

Als je een degelijk middenveld opstelt moet dat geen probleem zijn. Hiddink is echt helemaal weg van Wijnaldum en Afellay.
 

Eef de Kip

Well-known member
Dan zal er al minimaal eentje als aanspeelpunt moeten spelen en die ander eromheen. Het zijn beiden buitenspelers dus niet echt ideaal he. Als we achterin normaal selecteren kun je gewoon 4-3-3 spelen zodat we op ons best zijn met de huidige aanvallers.

Je geeft zelf het probleem al aan.

Verder denk ik best dat je met en Depay en Robben kunt spelen. Eentje een beetje hangend.
 

inhethoekje

Active member
De Vrij krijgt regelmatig de aanvoerdersband om, die geven Italianen niet snel aan een bang jochie uit Nederland.
 

inhethoekje

Active member
Overigens heb ik me gestoord aan de commentator voor wat betreft Depay, oke, is een hele goede speler maar als ik de man moest geloven is ene Messi die morgen een CL finale speelt een huis tuin en keuken voetballer.
 

RickPSV

Active member
Zouden we bij verlies tegen Letland een andere bondscoach krijgen? Zoja, dan hoop ik dat we verliezen. Maar dan moet er wel een GOEDE coach komen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Faber heeft helaas net getekend bij NEC. Wie is er nog wel beschikbaar?
 

Batigoal

Well-known member
Ik heb het idee dat de spelers gisteren het laatste kwartier alles lieten lopen om Hiddink maar weg te krijgen. Ik geef ze gelijk ook.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik had het idee dat Hiddink zijn team vooral ontregelde door zijn verkeerde opstelling en tactiek met een paar wissels nog onevenwichtiger te maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan