Oranje nieuwstopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Batigoal

Well-known member
Winnen we straks met 2-1 van Letland en dan ziet Hiddink weer genoeg aanknopingspunten om optimistisch te zijn.
 

Eef de Kip

Well-known member
Niks aan de hand. Guus heeft goed kunnen zien waar het mis gaat. Tegen die Letten wordt het gewoon een hele eenvoudige overwinning hoor.
Eerst maar 's denken welke verdediger er uit moet. De 2e en de 4e goal waren trouwens identiek.
 

Eresd?g?

Banned
Volgens mij kon je deze net zo goed op het conto van Blind en Bruma schrijven. Van der Wiel stond ook niet op mijn scherm. Gewoon een groot drama.
Bruno kan gewoon niet meer verdedigen. Heb m werkelijk niks goed zien doen. Dus gewoon wegsturen. Signaal afgeven.
 

erka

Well-known member
Echt serieus. Ik heb me slap gelachen de laatste vijf minuten. De Graafschap verdedigt beter.
 

RickPSV

Active member
Hiddink wisselen met Koeman lijkt me goed plan. Kunnen zelfs nog beter Ernest Faber als coach hebben.
 

RickPSV

Active member
Hiddink snapt niks van hoe die t elftal neer moet zetten zeg. Laat heb aub ontslaan en wisselen met iemand. Dit duurt te lang...
 

Max

Administrator
Forumleiding
Van Persie noemt de overwinning van de VS terecht. Dat zegt voldoende

Wat enorm realistisch en eerlijk verhaal. Misschien omdat hij al een half uurtje tot rust heeft kunnen komen.

Als je een signaal wilt afgeven stuur je alle 5 de verdedigers van vandaag naar huis. Waren allemaal even slecht.

Precies. Je kan wel een speler tot zondebok verklaren, maar het was werkelijk open huis. Al denk ik wel dat het begin bij een vast centrum opstellen die goed in de organisatie speelt. Elke keer speelt er weer iemand anders.
 

gevegt

Well-known member
Niks aan de hand. Guus heeft goed kunnen zien waar het mis gaat. Tegen die Letten wordt het gewoon een hele eenvoudige overwinning hoor.
Eerst maar 's denken welke verdediger er uit moet. De 2e en de 4e goal waren trouwens identiek.

Zo is het.
Guus zal het tactisch anders neerzetten en Clasie niet meer als enige controleur laten spelen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan