Mario
Well-known member
Dat heb ik ook ergens gelezen. De wedstrijd schijnt ook een vrouwelijke scheidsrechter te hebben, dat heb ik ook ergens gelezen.Ik heb ergens gelezen dat er 5000 toeschouwers mogen komen.
Dat heb ik ook ergens gelezen. De wedstrijd schijnt ook een vrouwelijke scheidsrechter te hebben, dat heb ik ook ergens gelezen.Ik heb ergens gelezen dat er 5000 toeschouwers mogen komen.
Ik heb ergens gelezen dat er 5000 toeschouwers mogen komen.
Gewoon Ajax publiek vragen, die gaan als ze al op komen dagen toch 10 minuten voor tijd al naar huis.Die moeten dan allemaal wel dichtbij wonen, ivm de avondklok.
De wedstrijd begint om 18.00u, dus mensen hebben ongeveer 1 uur om vanuit het stadion naar huis te komen. En er geldt geen vrijstelling voor de avondklok voor deelnemers aan Field Lab evenementen.Ik neem aan dat je dan een vrijstelling voor de avondklok krijgt. Hoe laat begint die wedstrijd?
Met een helikopter moet het lukken.Gaat wel lastig worden als je in Limburg of Friesland woont.
Mooi, kunnen we gewoon met Blind en de Ligt spelen.Stefan de Vrij is positief getest op Corona, en zal waarschijnlijk dus ontbreken bij komende Oranje duels.
Drie kwart 18/19 blokje. Zin in!Mooi, kunnen we gewoon met Blind en de Ligt spelen.
Want Gravenberch is al te oud voor jong Oranje.Ah. Dan zal dat de verklaring zijn.