Oranje nieuwstopic

zwammy

Well-known member
Ik vond 'm in de samanvatting prima keepen. Moeten ze andere Mulder of een andere braskut selecteren omdat die heel het jaar al loopt te kutten?
 

Mario

Well-known member
Struijk is er nog niet over uit, en heeft een uitnodiging van jong Oranje afgeslagen. Toch spannend voor welk land deze topper nu zal kiezen.
 

Makanaky

Well-known member
De Vrij, voor het 2e jaar op rij de beste verdediger in de Serie A en straks ook kampioen passeer je omdat Daley het 'zo leuk' met De Ligt deed in A'dam?
 

Abubakari

Well-known member
Kan ook, maar ik vind dat Daley Blind het het bij Ajax ook zonder de Ligt wel goed doet. Nu ben jij niet zo'n liefhebber van Ajacieden, maar Blind lijkt mij desalniettemin best wel een optie.
 

Makanaky

Well-known member
Hij hoort zeker bij de eerste 14, 15 al was het maar om z'n veelzijdigheid; altijd handig op een eindtoernooi. Benieuwd hoe het de komende interlands in elkaar gaat grijpen.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik zou in principe als eerste voor de Vrij kiezen als vervanger voor van Dijk alleen ben ik niet echt onder de indruk van 'm geraakt in Oranje afgelopen jaar.
De Ligt/Blind werkte wel als een trein 2 jaar terug bij Ajax maar goed, eerst maar eens kijken hoe iedereen zich over 3 maanden voelt. Ik sluit nog steeds niet uit dat van Dijk alsnog mee kan doen.
 

Abubakari

Well-known member
Hij hoort zeker bij de eerste 14, 15 al was het maar om z'n veelzijdigheid; altijd handig op een eindtoernooi. Benieuwd hoe het de komende interlands in elkaar gaat grijpen.
Misschien is de pure verdediger de Vrij (of doe ik hem dan te kort? ik kijk nooit serie a) wel handiger in de wedstrijden tegen sterke landen en kun je Blind beter op die plek opstellen tegen Noord Macedonie en Oostenrijk.
 

Maasveld

Well-known member
Misschien is de pure verdediger de Vrij (of doe ik hem dan te kort? ik kijk nooit serie a) wel handiger in de wedstrijden tegen sterke landen en kun je Blind beter op die plek opstellen tegen Noord Macedonie en Oostenrijk.
Daat zou je zomaar eens gelijk in kunnen hebben.
 

Marinos

Well-known member
Ik weet het niet, ik zou de beste verdediger van de afgelopen twee seizoenen in de Serie A altijd opstellen.
Maar toch was ie in Oranje lang niet zo goed als in de Serie A.

Zelfde trouwens voor de Roon die in Oranje vooral moeite heeft om het tempo bij te benen. In Atalanta denken ze daar toch anders over.

Misschien is de serie A dus gewoon kut, niveau Keukenkampioen.
 

Abubakari

Well-known member
Ik weet het niet, ik zou de beste verdediger van de afgelopen twee seizoenen in de Serie A altijd opstellen.
Misschien gedijt ie wel beter bij Inter dan in Oranje want daar is ie niet echt de beste verdediger van de afgelopen 2 seizoenen.
 
Bovenaan