Eef de Kip
Well-known member
Het was veel leuker geweest als de Boer Timber en Rensch had geselecteerd.
Zo'n Makanaky, met zijn fr1908 forum bijdragen. 😀Ook zo'n terugkerend item, drukte om een voorselectie.
Ik neem aan dat dit headlines zijn in de Britse media.Spannender dan de Premier League.
Misschien is de pure verdediger de Vrij (of doe ik hem dan te kort? ik kijk nooit serie a) wel handiger in de wedstrijden tegen sterke landen en kun je Blind beter op die plek opstellen tegen Noord Macedonie en Oostenrijk.Hij hoort zeker bij de eerste 14, 15 al was het maar om z'n veelzijdigheid; altijd handig op een eindtoernooi. Benieuwd hoe het de komende interlands in elkaar gaat grijpen.
Daat zou je zomaar eens gelijk in kunnen hebben.Misschien is de pure verdediger de Vrij (of doe ik hem dan te kort? ik kijk nooit serie a) wel handiger in de wedstrijden tegen sterke landen en kun je Blind beter op die plek opstellen tegen Noord Macedonie en Oostenrijk.
Daat zou je zomaar eens gelijk in kunnen hebben.
Dan moet De Ligt maar gaan banken.Ik weet het niet, ik zou de beste verdediger van de afgelopen twee seizoenen in de Serie A altijd opstellen.
Maar toch was ie in Oranje lang niet zo goed als in de Serie A.Ik weet het niet, ik zou de beste verdediger van de afgelopen twee seizoenen in de Serie A altijd opstellen.
Misschien gedijt ie wel beter bij Inter dan in Oranje want daar is ie niet echt de beste verdediger van de afgelopen 2 seizoenen.Ik weet het niet, ik zou de beste verdediger van de afgelopen twee seizoenen in de Serie A altijd opstellen.