Zoals Strootman bijvoorbeeld. Oh wacht...3 bankzitters en een keeper die net 2 wedstrijden weer speelt. Ik denk dat er wat betere spelers in vorm zijn.
Zoals Strootman bijvoorbeeld. Oh wacht...3 bankzitters en een keeper die net 2 wedstrijden weer speelt. Ik denk dat er wat betere spelers in vorm zijn.
Koopmeiners en Boadu zitten bij Jong Oranje.Koopmeiners, Karsdorp en Boadu bijvoorbeeld.
Wie van die drie wilde je op doel zetten ?Koopmeiners, Karsdorp en Boadu bijvoorbeeld.
Geen Pascal Struijk?
Aantal opvallende keuzes inderdaad. Op doel was wel de verwachting dat Stekelenburg geselecteerd zou worden; keept gewoon ouderwets uitstekend. Geen toekomstbestendige optie uiteraard, maar wie ontbreekt er dan? Drommel, Bizot, Krul en uiteraard Cillessen zitten er ook bij.
Waarom 5 keepers in je voorselectie... Een 38 jarige die in de laatste 3 jaar 4 potjes heeft gekeept.Wie van die drie wilde je op doel zetten ?
Dat deed ie wel beter dan die andere kluitenduikers.Waarom 5 keepers in je voorselectie... Een 38 jarige die in de laatste 3 jaar 4 potjes heeft gekeept.
Was Jeroen Lumu niet beschikbaar?
Waarom 5 keepers in je voorselectie... Een 38 jarige die in de laatste 3 jaar 4 potjes heeft gekeept.
Zal wel een Ajacied geweest zijn.Waarom überhaupt een voorselectie? Wie is daar eigenlijk mee begonnen?
Zodat DVK weer iets futiels heeft om zich druk over te maken, denk ik.Waarom überhaupt een voorselectie?