Er mogen die wedstrijd ook 5000 supporters aanwezig zijn als onderdeel van de testevenementen.Een primeur: voor het eerst staat een interland van het mannenteam van Oranje onder leiding van een vrouw, Stephanie Frappart fluit Nederland - Letland.
Ik zat meer te denken aan: "Daar moet een piemel in, daar moet een piemel in"Mooi dan kan er weer gezongen worden : Wij willuh tietuh zien wij willuh tietuh zien.
Dat komt erna als ze haar tieten heeft laten zien.Ik zat meer te denken aan: "Daar moet een piemel in, daar moet een piemel in"
Bij een vrouwelijke grensrechter zou je nog een variant kunnen bedenken op 'steek die vlag maar in je reet'...Ik zat meer te denken aan: "Daar moet een piemel in, daar moet een piemel in"
Waarom zou dat bij een man niet kunnen ?Bij een vrouwelijke grensrechter zou je nog een variant kunnen bedenken op 'steek die vlag maar in je reet'...
Wat een sneue opmerking.Bij een vrouwelijke grensrechter zou je nog een variant kunnen bedenken op 'steek die vlag maar in je reet'...
Volgens mij hebben mannen geen "variant op een reet".Waarom zou dat bij een man niet kunnen ?
Wat een sneue opmerking.
Mooi dan kan er weer gezongen worden : Wij willuh tietuh zien wij willuh tietuh zien.
Ik zat meer te denken aan: "Daar moet een piemel in, daar moet een piemel in"
Precies die moeten achter het aanrecht.Ja, het blijft ingewikkeld voor sommigen dat er in 2021 ook weleens vrouwen op een voetbalveld staan.
Dat zeg ik toch nergens? Dat zijn weer van die snelle conclusies...Ja, het blijft ingewikkeld voor sommigen dat er in 2021 ook weleens vrouwen op een voetbalveld staan.
Ga maar vast oefenen: Un pénis doit être mis là-dedansDat moet dan wel in het Frans.
Haha, dat lijkt me toch niet.Ik heb ergens gelezen dat er 5000 toeschouwers mogen komen.