Oranje nieuwstopic

Pascallovic

Well-known member
Het ging over een centraal aanspeelpunt maar toch bedankt voor je bijdrage.
Een aanspeelpunt hoeft inderdaad niet over snelheid te beschikken als hij die bal aan Memphis heeft meegegeven en hoeft ook zeker niet ook aan de zijkant aanspeelbaar te zijn als aanspeelpunt. Niet bedankt voor je bijdrage, want het slaat weer eens nergens op.
 

Janssen

Well-known member
Man man man. Een aanspeelpunt is voor mij (vooral) met de bal aan de voet. Maar in het kader van check check dubbel check en ik ben toch niet helemaal gek geworden:

Zit je nu echt op wikipedia naar voetbaldefinities te zoeken?

Lijkt me toch wel handig dat je een aanspeelpunt door de lucht kunt aanspelen. Babel is per definitie geen aanspeelpunt maar een linksbuiten.
 

Atreides

Well-known member
Zit je nu echt op wikipedia naar voetbaldefinities te zoeken?

Google. Je antwoord is dermate verbijsterend en aperte onzin dat ik dat graag controleer. Het is natuurlijk niet op voorhand uit te sluiten dat ik zelf zit te prutsen.

Lijkt me toch wel handig dat je een aanspeelpunt door de lucht kunt aanspelen.

We spelen niet in de derde divisie in Engeland.

Babel is per definitie geen aanspeelpunt maar een linksbuiten.

Je hebt met gevegt een drinkspelletje gedaan h?? Voor iemand die een halve liter Becks al wat veel vindt kan dat natuurlijk nooit goed gaan.
 

Janssen

Well-known member
Je hebt met gevegt een drinkspelletje gedaan h?? Voor iemand die een halve liter Becks al wat veel vindt kan dat natuurlijk nooit goed gaan.

Over aperte onzin gesproken. Iedereen weet dat ik gevegt onder de tafel drink dus een drinkspelletje zou ronduit zielig zijn.
 

stc

Well-known member
Justin Bijlow, Pablo Rosario en Arnaut Danjuma Groeneveld zitten voor het eerst in de voorselectie van het Nederlands elftal. Uiteraard zit Padt niet in de voorselectie,
 

Makanaky

Well-known member
Justin Bijlow, Pablo Rosario en Arnaut Danjuma Groeneveld zitten voor het eerst in de voorselectie van het Nederlands elftal. Uiteraard zit Padt niet in de voorselectie,

Het lijkt Jong Oranje wel, compleet met Bergwijn en al.
 

Janssen

Well-known member
Groeneveld snap ik wel, doet het prima in Brugge. Rosario nu al selecteren lijkt me wat optimistisch maar men zit nou eenmaal niet ruim in de middenvelders.
 

Pascallovic

Well-known member
Waarom Dilrosun die bij Hertha uitstekend bezig is niet in de voorselectie en Kluivert die bij AS Roma er nog niet veel van bakt wel?
 

Atreides

Well-known member
Ben trouwens wel blij dat Groeneveld is geselecteerd. Meteen ook maar binnen een maand of twee laten debuteren. Kan Groeneveld niet meer voor dat Afrikaanse land kiezen.

Waarom Dilrosun die bij Hertha uitstekend bezig is niet in de voorselectie en Kluivert die bij AS Roma er nog niet veel van bakt wel?

Omdat Janssen dan weer begint over Maduro en een paar wedstrijden gespeeld.
 

Makanaky

Well-known member
Omdat er veel en heel hard over zijn (veel te harde maar door Dzeko uitstekend gecontroleerde) assist is geschreeuwd. Nu zitten we in de echo.
 

Pascallovic

Well-known member
Ben trouwens wel blij dat Groeneveld is geselecteerd. Meteen ook maar binnen een maand of twee laten debuteren. Kan Groeneveld niet meer voor dat Afrikaanse land kiezen.



Omdat Janssen dan weer begint over Maduro en een paar wedstrijden gespeeld.
Een Bijlow zit ook in de voorselectie. Die heeft niet meer goede wedstrijden dan Dilrosun gespeeld. Wel meer wedstrijden waarin hij blunderde.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Een Bijlow zit ook in de voorselectie. Die heeft niet meer goede wedstrijden dan Dilrosun gespeeld. Wel meer wedstrijden waarin hij blunderde.

Bijlow is er nog lang niet klaar voor, maar welke keepers vind jij dan een beter alternatief als vierde doelman?
 

Atreides

Well-known member
Een Bijlow zit ook in de voorselectie..

Ik ben ook nog geen fan.

Anderzijds is het wel last. Moet je de oude reserve keeper Vermeer nemen of de nog veel oudere reserve's Stekelenburg en Vorm? Of crimineel Padt?

Eigenlijk de enige nog redelijke optie zou dan Bizot zijn behoudens Bijlow.
 

Makanaky

Well-known member
Van veel van die jongens zou ik bij God nog niet weten hoe ze er ?berhaupt uitzien. Ipv een handtekening te vragen voor mn broertje, loop ik ze straal voorbij op straat.
 
Bovenaan