gevegt
Well-known member
Omdat ze gewoon nog steeds de minst slechtste is.Ook vandaag gewoon weer 'de neus' onder de lat.
Blijf dat raar vinden.
2-0 inmiddels.
Omdat ze gewoon nog steeds de minst slechtste is.Ook vandaag gewoon weer 'de neus' onder de lat.
Blijf dat raar vinden.
Ook vandaag gewoon weer 'de neus' onder de lat.
Blijf dat raar vinden.
Dat hoofd van Noppert doet me steeds denken aan een butler uit een tv serie.
Dat is hem!Addams Family?
Geweldig typ.Lurch is een ultimate held!
Tegen Cyprus had iedereen het doel wel schoon gehouden, dus daar kun je weinig conclusies aan verbinden.Geweldig typ.
Ondertussen heeft zijn tegenhanger het doel weer schoon gehouden.
Nog steeds de minst slechtste derhalve.
Dat zeiden we ook ooit over Malta.Tegen Cyprus had iedereen het doel wel schoon gehouden, dus daar kun je weinig conclusies aan verbinden.
Ik denk 2-0.Nu eens kijken wat de FIFA gaat doen, nu de leeuwinnen dinsdag niet tegen Belarus gaan spelen. Oefenen tegen Zuid Afrika.
De wedstrijd heeft al een paar dagen de status "uitgesteld", dus voorlopig is er niets aan de hand. Een eventuele straf voor het niet spelen van de wedstrijd zou een reglementaire 0-3 nederlaag zijn.Nu eens kijken wat de FIFA gaat doen, nu de leeuwinnen dinsdag niet tegen Belarus gaan spelen. Oefenen tegen Zuid Afrika.
Dat heb ik ook.Je kunt ook waardering hebben voor het feit dat de KNVB zich als enige er tegen uit heeft gesproken, er een voortrekkersrol in nam en cynisch doen over alle andere landen die niet mee gingen.
Weer twee blunders van die van Veenendaal