Alleen uit de commerciële inkomsten, en dus niet de wedstrijdpremies volgens mij. Dat hangt ook af wat de UEFA/FIFA betaalt.Van de week is besloten dat dat ook gaat gebeuren.
Die zijn er wel, maar worden om onbegrijpelijke redenen niet opgesteld.Een nog grotere blunder. Hoe kan het toch dat er geen betere keepster is.
Zij jou niet.Ik vind die vd donk best lekker.
Hoeft ook niet, zolang ze maar voor NAC is.Zij jou niet.
Ze is haar carrière bij Willem II begonnen!Hoeft ook niet, zolang ze maar voor NAC is.
Veel kindjes en huisvrouwen op de tribune, die willen graag zwaaien.Nou, ging weer lekker met 'de neus'. Echt niet normaal hoeveel vertrouwen die krijgt.
Meest irritante van dat vrouwenvoetbal vind ik nog dat ze het altijd gezellig hebben, zelfs na een pak slaag zoals vanavond. We lachen, zwaaien, knuffelen etc. in plaats van elkaar eens even flink verrot schelden. Het interesseert ze geen fuck als ze maar financieel gelijk worden gesteld aan de mannen. Luie geldwolven zijn het.
Als je na een 5-1 nederlaag nog gezellig wilt zwaaien, verdien je een stadionverbod.Veel kindjes en huisvrouwen op de tribune, die willen graag zwaaien.
Was het geen uitzwaai wedstrijd dan? Oranje heeft toch maar mooi gewonnen 👍Als je na een 5-1 nederlaag nog gezellig wilt zwaaien, verdien je een stadionverbod.
De wedstrijd was in Leeds, dus zullen er weinig Oranje-fans geweest zijn. Die Engelsen hadden alle reden om te zwaaien.Als je na een 5-1 nederlaag nog gezellig wilt zwaaien, verdien je een stadionverbod.
Of gewoon verliezen na strafschoppen, combi van Engeland en Nederland, dus dat moet haast wel. Doet Italie ook mee?De succesjaren zijn ook de hand van Wiegman geweest. Nu gaat ze met die Engelsen gewoon de titel pakken.
Misschien heeft Wiegman wel een topprestatie geleverd door de groep boven zichzelf uit te laten stijgen en blijkt nu onder deze coach hoe matig de kwaliteit is.De succesjaren zijn ook de hand van Wiegman geweest.
Of gewoon verliezen na strafschoppen, combi van Engeland en Nederland, dus dat moet haast wel. Doet Italie ook mee?