Oranje Leeuwinnen

Simon

Administrator
Forumleiding
Tsja, dat weet je tegen Portugese teams. Ze kunnen niet van je winnen, maar je kunt wél van ze verliezen.
 

De Groene Scout

Well-known member
Waarom moest die Martens zo lang blijven staan. Die raakt echt helemaal niks, maar blijft maar op naam in binnen de lijnen.
Brugts en Pelova hebben zo veel meer dreiging op de vleugel.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Waarom moest die Martens zo lang blijven staan. Die raakt echt helemaal niks, maar blijft maar op naam in binnen de lijnen.
Brugts en Pelova hebben zo veel meer dreiging op de vleugel.
Eens. Hetzelfde geldt een beetje voor Spitse. Damaris vond ik een betere indruk geven. En als Groenen terug is, moet zij natuurlijk ook spelen. En Van Domselaar is echt een véél betere keepster dan Sari. Voelt een beetje alsof Parsons niet door durft te selecteren.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Eens. Hetzelfde geldt een beetje voor Spitse. Damaris vond ik een betere indruk geven. En als Groenen terug is, moet zij natuurlijk ook spelen. En Van Domselaar is echt een véél betere keepster dan Sari. Voelt een beetje alsof Parsons niet door durft te selecteren.

Dat had de vorige bondscoach al moeten doen. Een helft op de Spelen tegen de VS gekeken, maar toen raakt Martens ook al geen knikker en dook die Sari ook iedere keer mis.
 

De Groene Scout

Well-known member
Eigenlijk hoop ik dat het zo helemaal mis gaat met de Oranje-mutsen.
Gooit die trainer weer de opstelling overhoop omdat er weer 2 oudjes ingepast moeten worden.
Jeugd weer naar de bank en Jansen weer op de back-plaats.
En o ja, Martens nog altijd niet gepasseerd.
Ongelooflijk deze keuzes.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Eigenlijk hoop ik dat het zo helemaal mis gaat met de Oranje-mutsen.
Gooit die trainer weer de opstelling overhoop omdat er weer 2 oudjes ingepast moeten worden.
Jeugd weer naar de bank en Jansen weer op de back-plaats.
Ongelooflijk deze keuzes.
Echt he, ik begrijp er ook helemaal niets van dat talentvolle speelsters als Olislagers en Damaris steeds plaats moeten maken voor aantoonbaar mindere speelsters als Spitse en Janssen. En ook Pelova verdient zo onderhand wel een basisplaats, op basis van haar invalbeurten. Van de Donk scoorde vorige wedstrijd schitterend, maar brengt buiten dat al tientallen wedstrijden lang helemaal niets als spelmaakster.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wanneer gaan ze nou eens professionaliseren? De poen krijgen ze al.

Als die clown op goal niet geblesseerd was, dan mocht die ook weer gaan klungelen.
 

Batigoal

Well-known member
Echt he, ik begrijp er ook helemaal niets van dat talentvolle speelsters als Olislagers en Damaris steeds plaats moeten maken voor aantoonbaar mindere speelsters als Spitse en Janssen. En ook Pelova verdient zo onderhand wel een basisplaats, op basis van haar invalbeurten. Van de Donk scoorde vorige wedstrijd schitterend, maar brengt buiten dat al tientallen wedstrijden lang helemaal niets als spelmaakster.
Helemaal eens. Olislagers deed het gewoon prima beide wedstrijden en die Damaris brengt wat extra's.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Helemaal eens. Olislagers deed het gewoon prima beide wedstrijden en die Damaris brengt wat extra's.
Las ook in dat interview met Roord dat al die (kansloze) lange ballen een direct gevolg zijn van de speelstijl van die trainer. Die begrijpt er dus sowieso helemaal niets van. Dat hele interview was dodelijk, trouwens. Mij een compleet raadsel waarom ze die vent uit Engeland hebben gehaald.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat doorselecteren had al onder de vorige bondscoach gemoeten. Hij heeft iig Shanice eruit geflikkerd. Dat is dan tenminste nog iets.
 
Bovenaan