Oranje Leeuwinnen

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ze zouden eens een compilatie van haar acties bij corners moeten maken, ze heeft werkelijk geen idee wat ze er mee aan moet. Je lacht je gek.
Verdedigers mogen de bal ook niet terugspelen op haar, want dan raakt ze in paniek. Geen grap.
 

Abubakari

Well-known member
Abu is een fervent volger sinds Feyenoord in de Eredivisie speelt, dus ik zou hem maar serieus nemen.
Mijn beeld van Sari is volledig gebaseerd op wat ik haar bij de Leeuwinnen heb zien doen en op samenvattingen in ESPN vandaag, waar in anderhalve minuut vaak 6 doelpunten en 7 blunders voorbij komen.
Ik heb van dit seizoen nog niks gezien, doe ik pas als Ajax van Feyenoord wint.
 

Miramar

Well-known member
Nee, dat wordt hem niet. Vrouwen en keepen schijnt een best probleem te zijn.

Bij gebrek aan beter dit aan het kijken, maar foei wat een niveau.
Ik heb vijf minuten gekeken. Dit is weer het vrouwen voetbal van begin jaren 90.

Huppelde de hup en er gaat veel fout. Heel veel fout
 

Batigoal

Well-known member
Ik heb de wedstrijd op de achtergrond aanstaan (ja ja, voor de groundhoplijst), maar die Van Veenendaal blijft een totale ramp. Bestaan er geen andere Nederlandse keepsters?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik heb de wedstrijd op de achtergrond aanstaan (ja ja, voor de groundhoplijst), maar die Van Veenendaal blijft een totale ramp. Bestaan er geen andere Nederlandse keepsters?

Weimar van Feyenoord Vrouwen maakt best een aardige indruk dit seizoen. Zat er laatst een keertje naast, maar niet iedere wedstrijd zoals Van Veenendaal. Ik begrijp echt niet dat we aan Van Veenendaal blijven vasthouden.
 

Batigoal

Well-known member
Weimar van Feyenoord Vrouwen maakt best een aardige indruk dit seizoen. Zat er laatst een keertje naast, maar niet iedere wedstrijd zoals Van Veenendaal. Ik begrijp echt niet dat we aan Van Veenendaal blijven vasthouden.
Met de vorige bondscoach kan ik me dat nog voorstellen omdat ze jarenlang hebben samengewerkt, maar een nieuwe bondscoach kan toch gewoon een ander de kans geven.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Met de vorige bondscoach kan ik me dat nog voorstellen omdat ze jarenlang hebben samengewerkt, maar een nieuwe bondscoach kan toch gewoon een ander de kans geven.

Tsja, kennelijk zijn ze nogal conservatief bij de dames.
 

De Groene Scout

Well-known member
Alle keepsters in de eredivisie en vele amateurkeepsters zijn beter dan Sari, maar ja die zit/zat in de gouden generatie die het damesvoetbal in NL op de kaart heeft gezet en die durven ze dus niet te passeren. Echt een ramp en iedereen vindt het goed binnen Oranje. Triest
 
Bovenaan