Verdedigers mogen de bal ook niet terugspelen op haar, want dan raakt ze in paniek. Geen grap.Ze zouden eens een compilatie van haar acties bij corners moeten maken, ze heeft werkelijk geen idee wat ze er mee aan moet. Je lacht je gek.
Verdedigers mogen de bal ook niet terugspelen op haar, want dan raakt ze in paniek. Geen grap.Ze zouden eens een compilatie van haar acties bij corners moeten maken, ze heeft werkelijk geen idee wat ze er mee aan moet. Je lacht je gek.
Abu is een fervent volger sinds Feyenoord in de Eredivisie speelt, dus ik zou hem maar serieus nemen.Stelletje haters!
Mijn beeld van Sari is volledig gebaseerd op wat ik haar bij de Leeuwinnen heb zien doen en op samenvattingen in ESPN vandaag, waar in anderhalve minuut vaak 6 doelpunten en 7 blunders voorbij komen.Abu is een fervent volger sinds Feyenoord in de Eredivisie speelt, dus ik zou hem maar serieus nemen.
Circus Van Veenendaal!
.
Ze stond een klein beetje verkeerd opgesteld. Springt te vroeg en dus laat ze haar verrassen door een schot van wel heel ver.Via haar neus erin?
Ze doelvrouwt al een hele tijd dus er verbeterd niet zo heel veel meer.Ze stond een klein beetje verkeerd opgesteld. Springt te vroeg en dus laat ze haar verrassen door een schot van wel heel ver.
Nee, dat wordt hem niet. Vrouwen en keepen schijnt een best probleem te zijn.Ze doelvrouwt al een hele tijd dus er verbeterd niet zo heel veel meer.
Ik heb vijf minuten gekeken. Dit is weer het vrouwen voetbal van begin jaren 90.Nee, dat wordt hem niet. Vrouwen en keepen schijnt een best probleem te zijn.
Bij gebrek aan beter dit aan het kijken, maar foei wat een niveau.
Ik heb de wedstrijd op de achtergrond aanstaan (ja ja, voor de groundhoplijst), maar die Van Veenendaal blijft een totale ramp. Bestaan er geen andere Nederlandse keepsters?
Met de vorige bondscoach kan ik me dat nog voorstellen omdat ze jarenlang hebben samengewerkt, maar een nieuwe bondscoach kan toch gewoon een ander de kans geven.Weimar van Feyenoord Vrouwen maakt best een aardige indruk dit seizoen. Zat er laatst een keertje naast, maar niet iedere wedstrijd zoals Van Veenendaal. Ik begrijp echt niet dat we aan Van Veenendaal blijven vasthouden.
Met de vorige bondscoach kan ik me dat nog voorstellen omdat ze jarenlang hebben samengewerkt, maar een nieuwe bondscoach kan toch gewoon een ander de kans geven.