Oranje Leeuwinnen

Max

Administrator
Forumleiding
Ik heb de wedstrijd op de achtergrond aanstaan (ja ja, voor de groundhoplijst), maar die Van Veenendaal blijft een totale ramp. Bestaan er geen andere Nederlandse keepsters?

Weimar van Feyenoord Vrouwen maakt best een aardige indruk dit seizoen. Zat er laatst een keertje naast, maar niet iedere wedstrijd zoals Van Veenendaal. Ik begrijp echt niet dat we aan Van Veenendaal blijven vasthouden.

Batigoal

Well-known member
Weimar van Feyenoord Vrouwen maakt best een aardige indruk dit seizoen. Zat er laatst een keertje naast, maar niet iedere wedstrijd zoals Van Veenendaal. Ik begrijp echt niet dat we aan Van Veenendaal blijven vasthouden.
Met de vorige bondscoach kan ik me dat nog voorstellen omdat ze jarenlang hebben samengewerkt, maar een nieuwe bondscoach kan toch gewoon een ander de kans geven.

Max

Administrator
Forumleiding
Met de vorige bondscoach kan ik me dat nog voorstellen omdat ze jarenlang hebben samengewerkt, maar een nieuwe bondscoach kan toch gewoon een ander de kans geven.

Tsja, kennelijk zijn ze nogal conservatief bij de dames.

De Groene Scout

Well-known member
Alle keepsters in de eredivisie en vele amateurkeepsters zijn beter dan Sari, maar ja die zit/zat in de gouden generatie die het damesvoetbal in NL op de kaart heeft gezet en die durven ze dus niet te passeren. Echt een ramp en iedereen vindt het goed binnen Oranje. Triest

Bonehead

Well-known member
Maar volgens de NOS is dit vooral een hele fraaie goal van die Tsjechische...
En bij herenvoetbal volgde er een driedubbele wissel. Van Veenendaal, Van Dongen en Roord eruit. Je gaat maar op een bijveldje tegen Schubbekuttenveen 6 ballen.

• Leuk
Waarderingen: JMD

stc

Well-known member
De dames moeten toch tegen Wit Rusland voetballen. Benieuwd hoe standvastig de KNVB is.

De KNVB heeft de wedstrijd tegen de Wit Russen van de agenda gehaald.
Eens kijken wat de UEFA gaat zeggen.
(punten aftrek, reglementair met 3-0 verliezen, uitsluiting van het WK? Wie zal het zeggen...)

ALenstra

Well-known member
Ze hebben zelfs een vervangende tegenstander geregeld. Ze gaan nu oefenen tegen de Zuid Afrikaanse dames.

Max

Administrator
Forumleiding
Weimar is geselecteerd. Krijgen we dan eindelijk een keepster die een bal tegen kan houden.

Bovenaan