Oranje Leeuwinnen

Batigoal

Well-known member
Bij de beste vier van de wereld. Geen vuiltje aan de lucht.

We groeien gewoon in het toernooi a la Duitsland.

erka

Well-known member
Nou, gefeliciteerd dan maar allemaal. Ik kon het niet opbrengen om de 2e helft nog te gaan kijken maar desondanks uiteraard wel blij dat we gewonnen hebben.

Joost

Well-known member
Nou, gefeliciteerd dan maar allemaal. Ik kon het niet opbrengen om de 2e helft nog te gaan kijken maar desondanks uiteraard wel blij dat we gewonnen hebben.

Dan zou ik toch maar balen, was met afstand de beste helft van Oranje dit toernooi.

Unregistere

Well-known member
giphy.gif

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zo vanaf 11.30 tot 17.00 uur heerlijk met de kids in het zwembad gelegen. Hoe was jullie middag ?

Heerlijk in de zon gezeten op de camping. Rond 17:00 even de verkoeling van de recreatieruimte opgezocht en de tweede helft van de dames gekeken. Zag er niet slecht uit, maar ik heb de eerste helft dus niet gezien.

Mario

Well-known member
Zo vanaf 11.30 tot 17.00 uur heerlijk met de kids in het zwembad gelegen. Hoe was jullie middag ?

Dagje strand, geen bereik. Ik zag 's avonds pas dat ze hadden gewonnen. Waarschijnlijk had niemand op het strand bereik, niemand in het Oranje of die stond te juichen. Zal met de heren vast anders zijn geweest.

Bovenaan