Oranje Leeuwinnen

Unregistere

Well-known member
Natuurlijk werd het weer goed gevierd. Speciaal voor De Groene Scout de tweets met de filmpjes!

https://twitter.com/oranjevrouwen/status/1145013558155141120

https://twitter.com/oranjevrouwen/status/1145029164363374592

En het blijkt dat Victoria, het welpje binnen de selectie, echt vooral mee is voor de sfeer. Kun je er best bij hebben. Dansen vol jeugdig enthousiasme, ik zag haar gisteren zelfs twerken toen ze met elkaar in een cirkel gingen staan na afloop. :duim:

Die derde keepster gaat ook aardig los op Feelin' like Mbapp? trouwens!

Unregistere

Well-known member
Twerken is toch spuitend klaarkomen?

Neeeeeeeee......

giphy.gif

Dit is twerken. ;)

Bonehead

Well-known member
Zo vanaf 11.30 tot 17.00 uur heerlijk met de kids in het zwembad gelegen. Hoe was jullie middag ?

Gevoetbald in Duitsland. Daar hadden ze geen voetbal aanstaan. Ook geen geen F1 trouwens. ik snap nu wel waarom.

Ondanks dat het verschroeiend heet was het vochtpeil op orde dankzij Veltins en schnapps. Barbecue was ook goed.

Maar 3 wedstrijden van Nederland gezien en er zal ik max 1 bijkomen. Was me bij de heren niet overkomen. Wel masochistisch veel andere duels gezien.

Unregistere

Well-known member
YW! Nieuwe media h?, is toch de toekomst. En ik weet dat Groene graag op de hoogte blijft, dus ook een beetje voor hem.

Pascallovic

Well-known member
In deze tijden moet je dergelijke opmerkingen gewoon niet maken. Dan krijg je half Nederland op je dak. Zeg gewoon dat je niemand op voorhand niemand uitsluit, maar dat er op dit moment geen vrouwelijke trainer in beeld is.

Max

Administrator
Forumleiding
In deze tijden moet je dergelijke opmerkingen gewoon niet maken. Dan krijg je half Nederland op je dak. Zeg gewoon dat je niemand op voorhand niemand uitsluit, maar dat er op dit moment geen vrouwelijke trainer in beeld is.

Half Nederland is idd niet rationeel.

Batigoal

Well-known member
Beetje dom van Henk om dit te roepen. Vooral dom om te roepen over andere sporten, terwijl daar juist al wat voorbeelden zijn langsgekomen waarin het gewoon prima werkt. Hou het gewoon bij je eigen sport.

De Groene Scout

Well-known member
Gerucht gaat dat Sjaan morgen toch weer mag starten en Beertje weer op de bank mag plaats nemen. De verdeling van de hesjes op de training maakte dat duidelijk.
Heeft Henk toch gelijk.

Bovenaan