gevegt
Well-known member
En dan is er nog een boycot ook.
Tja, dat krijg je met die buscombies.
En dan is er nog een boycot ook.
Ben jij het met meisje Miedema eens dat de Leeuwinnen evenveel moeten krijgen als de Leeuwen?
Ook in Duitsland zijn er speelsters bij die nog gewoon een baan ernaast hebben.
Sommige vrouwen hebben nooit genoeg.
Sommige leden hebben ook nooit genoeg met negativiteit.
Helemaal mee eens. Vooral Kip, DGS en JMD zijn pure negatievelingen.
Slowakije-uit is een leuke voor de Virtuele Groundhop-topic. Ik kan 'm zelf niet kijken helaas omdat AZ speelt morgen.Morgen en dinsdag komen de Leeuwinnen weer in actie in hun WK-kwalificatie, morgen Slowakije (uit), dinsdag Ierland (Nijmegen).
Duitsland speelt een oefenwedstrijd tegen Frankrijk.
Helemaal mee eens. Vooral Kip, DGS en JMD zijn pure negatievelingen.
Slowakije-uit is een leuke voor de Virtuele Groundhop-topic. Ik kan 'm zelf niet kijken helaas omdat AZ speelt morgen.
Als je de lengte van die keepster van de Slovenie ziet denk je inderdaad naar een juniorenteam te kijken. Briljant om de kleinste op doel te zetten.0-1 binnen 8 minuten, Van der Gragt kon vrij inkoppen.
Het is bijna alsof je naar een wedstrijd tussen een juniorenteam en een seniorenteam zit te kijken, zo groot lijken de krachtenverhoudingen.
Als je de lengte van die keepster van de Slovenie ziet denk je inderdaad naar een juniorenteam te kijken. Briljant om de kleinste op doel te zetten.
Als je de lengte van die keepster van de Slovenie ziet denk je inderdaad naar een juniorenteam te kijken. Briljant om de kleinste op doel te zetten.
Echt, ik kijk nu echt even 5 minuten met goede bedoelingen maar de tranen schieten me in de ogen. Het is me niet gegeven.