Oranje Leeuwinnen

Forza AZ

Well-known member
Morgen en dinsdag komen de Leeuwinnen weer in actie in hun WK-kwalificatie, morgen Slowakije (uit), dinsdag Ierland (Nijmegen).

Duitsland speelt een oefenwedstrijd tegen Frankrijk.
Slowakije-uit is een leuke voor de Virtuele Groundhop-topic. Ik kan 'm zelf niet kijken helaas omdat AZ speelt morgen.

Friesland

Well-known member
0-1 binnen 8 minuten, Van der Gragt kon vrij inkoppen.

Het is bijna alsof je naar een wedstrijd tussen een juniorenteam en een seniorenteam zit te kijken, zo groot lijken de krachtenverhoudingen.

Laatst bewerkt:

Pascallovic

Well-known member
0-1 binnen 8 minuten, Van der Gragt kon vrij inkoppen.

Het is bijna alsof je naar een wedstrijd tussen een juniorenteam en een seniorenteam zit te kijken, zo groot lijken de krachtenverhoudingen.
Als je de lengte van die keepster van de Slovenie ziet denk je inderdaad naar een juniorenteam te kijken. Briljant om de kleinste op doel te zetten.

De Groene Scout

Well-known member
Als je de lengte van die keepster van de Slovenie ziet denk je inderdaad naar een juniorenteam te kijken. Briljant om de kleinste op doel te zetten.

Die wilde natuurlijk vroeger ook altijd meevoetballen, maar kon er niets van. Tja, dan kom je ook bij de dames in de goal terecht.

erka

Well-known member
Echt, ik kijk nu echt even 5 minuten met goede bedoelingen maar de tranen schieten me in de ogen. Het is me niet gegeven.

Friesland

Well-known member
Aanvoerder Spitse zet de stand na ruim 40 minuten op 0-2 vanuit een vrije trap. De keeper stond totaal op het verkeerde been.

zwammy

Well-known member
En, moeten ze net zoveel verdienen dan de mannen? Of is het nog steeds niveau fc bal op het dak C3?

Bovenaan