Mario
Well-known member
Wat denk je zelf?
Yep, ik zag de opmerkingen vanochtend weer voorbij komen op social media :rumcolaa:
Wat denk je zelf?
Heerlijke onhoudbare knal van dik 30 meter in de winkelhaak.
Waarom niet?Jij bent ook niet consequent JMD.
Ik zou haar doen.
De Oranjedames zijn vanmiddag allemaal geridderd voor het behalen van de Europese titel van de zomer.
Mooi. (en zeer terecht)
Is volgens mij overigens ook voor de eerste keer dat bij een sportteamprestatie het hele team geridderd wordt en niet alleen aanvoerder en coach. Hopelijk het begin van nieuw beleid. Want waarom wel Gullit en Michels ridderen en de rest niet? En zo zijn er nog een hoop voorbeelden te bedenken... (hockeydames, hockeyheren, volleybalheren, roeien heren acht etc.)
Ben jij het met meisje Miedema eens dat de Leeuwinnen evenveel moeten krijgen als de Leeuwen?Morgen en dinsdag komen de Leeuwinnen weer in actie in hun WK-kwalificatie, morgen Slowakije (uit), dinsdag Ierland (Nijmegen).
Duitsland speelt een oefenwedstrijd tegen Frankrijk.
Ben jij het met meisje Miedema eens dat de Leeuwinnen evenveel moeten krijgen als de Leeuwen?
Ben jij het met meisje Miedema eens dat de Leeuwinnen evenveel moeten krijgen als de Leeuwen?
Volgens mij vergelijkbaar met wat de jong teams trekken. Dat noem ik niet aardig wat volk.Nou ja iets meer mogen ze wel krijgen ja, maar zoals de heren zal er bij lange na echt niet inzitten.
Meneer Derksen overdrijft overigens wel behoorlijk dat er maar 40 mensen komen kijken, bij de wedstrijden van Ajax en PSV komt toch aardig wat volk op af.
Volgens mij vergelijkbaar met wat de jong teams trekken. Dat noem ik niet aardig wat volk.
Altijd meer dan de 40 zoals Derksen beweert. Maar die beweert wel meer.
Denk dat ze bij jou club niet komen het aantal bij de jong teams.
Altijd meer dan de 40 zoals Derksen beweert. Maar die beweert wel meer.
Denk dat ze bij jou club niet komen het aantal bij de jong teams.
En dan is er nog een boycot ook.Waarvan meer dan 800 uitsuporters.