Oranje Leeuwinnen

DeMaster

Active member
Waarom geef je niet gewoon antwoord op mijn vraag?

Denk je nou echt dat ik mijn mede Ajacieden zo zal wegzetten?
Jongen jij hebt nog nooit iets van damesvoetbal meegekregen dus kan jij er niet over oordelen.
Ja lastig is dat he als ze jou club zo wegzetten? Het is eenmaal zo, altijd al een enorme pesthekel aan dat clubje gehad van je.
Hypocriet ben je zelf.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Jongen jij hebt nog nooit iets van damesvoetbal meegekregen dus kan jij er niet over oordelen.
Ja lastig is dat he als ze jou club zo wegzetten? Het is eenmaal zo, altijd al een enorme pesthekel aan dat clubje gehad van je.
Hypocriet ben je zelf.

Wat een vermoeiend mannetje ben jij.

Anyway, benieuwd naar woensdag!

Unregistere

Well-known member
Daantje denkt het hare over de wending die dit topic heeft genomen:

IdealisticMeatyAcouchi-small.gif

Reinoud

Well-known member
Hypocriet ben je zelf.

Laat mij als Ajacied er buiten.

Een, ik heb geen hekel aan Feyenoord of Feyenoorders. Heb regelmatig de Klassieker in het gezelschap van meerdere Feyenoorders gekeken.

Twee , de manier waarop jij hier reageert is precies de reden waarom zoveel mensen een hekel aan Ajax hebben. Want het vele winnen kan het de laatste jaren niet zijn.

Vrouwen voetbal volg ik ook eigenlijk alleen het nationale team. Erg leuk om te volgen, vooral door de positieve sfeer. Ben benieuwd hoe ze het op het WK gaan doen

Pascallovic

Well-known member
Al 30 minuten naar supervedette en basisspeelster Jill Roord aan het zoeken. Blijkt ze niet mee te doen.:cab:

Bonehead

Well-known member
Als je dat Quickmeisje niet opstelt dan neem je dit toernooi dus niet serieus en is het volkomen logisch dat je achterstaat.

Het is nog niet veel aan de wedstrijd. De bitchfight in dit topic de laatste dagen was leuker.

Bovenaan