Oranje Leeuwinnen

DeMaster

Active member
Vent, we hebben vanuit dit forum super gezellige meetings gedaan met supporters van Feyenoord, Ajax, PSV, Heerenveen, FC Utrecht, NAC, VVV, Fortuna Sittard, Excelsior, FC Groningen, FC Twente, HSC'21 en vast nog wel wat clubs die ik in de gauwigheid vergeten ben (waarvoor excuus aan die supporters). Vanuit die meetings zien diverse leden (ook Ajacieden en Feyenoorders) elkaar nog steeds bij verschillende gelegenheden en wedstrijden. Dus waar heb je het nou in vredesnaam over met je geen respect onderling?

Gast, je weet hoe dat met sommige gaat. Jij de pest aan Ajax hebben maar ondertussen wel met Ajacieden gezellig doen. Klopt niet zo he.
Maar je doet maar lekker. De een volgt mannenvoetbal en de ander vrouwenvoetbal. Jammer voor jou als je daar niet mee leven kan.
Je hebt altijd wat te zeiken m.b.t. het damesvoetbal (tuurlijk, past wel in de cultuur van je schijtclub). Al worden we altijd wel ontzettend warm verwelkomd in Rotterdam:duim:

PES5

Administrator
Forumleiding
Gast, je weet hoe dat met sommige gaat. Jij de pest aan Ajax hebben maar ondertussen wel met Ajacieden gezellig doen. Klopt niet zo he.
Maar je doet maar lekker. De een volgt mannenvoetbal en de ander vrouwenvoetbal. Jammer voor jou als je daar niet mee leven kan.
Je hebt altijd wat te zeiken m.b.t. het damesvoetbal (tuurlijk, past wel in de cultuur van je schijtclub). Al worden we altijd wel ontzettend warm verwelkomd in Rotterdam:duim:

Gast, beetje respect graag.

Met je schijtclub.

Jamel

Administrator
Forumleiding

Gast, doe normaal. Ik heb helemaal niet de pest aan Ajax. Een pesthekel aan een andere club hebben (laat staan aan mensen die voor een andere club zijn) is iets voor neanderthalers. Ik doe daar niet aan mee.

Overigens heb ik ook geen hekel aan vrouwenvoetbal. Al moet ik zeggen dat ik het alleen kan opbrengen om naar de Leeuwinnen te kijken, vanwege het chauvinisme. De rest vind ik niet leuk om te zien, maar dan heb ik er niet direct een hekel aan. Dat jij gelijk gigantisch op je teentjes getrapt ben als ik er af en toe een grapje over maak, daar kan ik niks aan doen.

Je hebt je mond vol over (een gebrek aan) respect bij anderen, maar ondertussen ben jij zowat de enige hier die het niet voor elkaar krijgt om normaal over Feyenoord of Feyenoorders te praten. Maar waarschijnlijk ga je ook dit weer counteren met amper onderbouwde stellingen over mij en me woorden in de mond leggen die ik nooit heb gezegd.

DeMaster

Active member
Gast, beetje respect graag.

Met je schijtclub.

Jij moet even helemaal dimmen.
Nobody likes us, we don't care

@ Jamel klopt, omdat ik ook geen enkel respect heb voor Feyenoord (en ADO), allebei precies hetzelfde paupervolk.
De club die meer met Ajax bezig is dan met hun eigen club.
Maargoed, onze trots zal altijd groter zijn dan jullie afgunst.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Apart? Ajax is mijn club zoals Feyenoord dat voor Jamel is, NAC Breda voor zwammy, JMD PSV etc.
Al dit gezeik komt niet voor bij het vrouwenvoetbal. Hier is nog enig respect, alles door, bij en met elkaar.
Dat mekaar niet kan luchten of zien. Ben je voor die club?

J@ Jamel klopt, omdat ik ook geen enkel respect heb voor Feyenoord (en ADO), allebei precies hetzelfde paupervolk.
De club die meer met Ajax bezig is dan met hun eigen club.
Maargoed, onze trots zal altijd groter zijn dan jullie afgunst.

Hoe rijm je dit met elkaar? Je prijst het vrouwenvoetbal omdat daar 'nog enig respect is', 'alles door, bij en met elkaar zit' en je zegt dat je enkel nog naar Ajax kijkt omdat men bij het mannenvoetbal 'mekaar niet kan luchten of zien'.

En dan enkele posts later noem je Feyenoord een 'schijtclub', fans van Feyenoord (en ADO) 'paupervolk' en zeg je 'geen enkel respect' te hebben voor die clubs.

Dan ben je toch een beetje hypocriet, of niet?

Laatst bewerkt:

De Groene Scout

Well-known member
Heerlijk dit en dat alleen omdat het verwarrend is dat Jill Roord met nummer 12 soms in de basis start en soms op de bank begint. :duim:

Maasveld

Well-known member
Vermomde Feyenoorders

Nee dit dan, dan ben je een grote jongen, helemaal dat ene woord.......

Andermaal bewijs je dat je zelf de reden bent waarom je zo'n afkeer hebt van mannenvoetbal. Als je dat zelf niet inziet ben je nog een grotere knakworst dan ik al dacht.

JFK

Well-known member

Wat een fantastische post is dit. Echt heerlijk!

DeMaster

Active member
Hoe rijm je dit met elkaar? Je prijst het vrouwenvoetbal omdat daar 'nog enig respect is', 'alles door, bij en met elkaar zit' en je zegt dat je enkel nog naar Ajax kijkt omdat men bij het mannenvoetbal 'mekaar niet kan luchten of zien'.

En dan enkele posts later noem je Feyenoord een 'schijtclub', fans van Feyenoord (en ADO) 'paupervolk' en zeg je 'geen enkel respect' te hebben voor die clubs.

Dan ben je toch een beetje hypocriet, of niet?

Haha hypocriet ja. Past meer in jou Feyenoord cultuur.
Wat jullie ook allemaal er van vinden en posten, het boeit me echt helemaal niks.

En wat Jill betreft, ze is er gewoon bij met de dames in Portugal, woensdag weten we of ze in de basis staat.

Bovenaan