Oranje Leeuwinnen

Unregistere

Well-known member
In Oost-Europese landen besteden ze iig iets meer aandacht aan hun uiterlijk dan in Nederland is de ervaring.

Levchenko bevestigt jouw verhaal:

,,Nederlandse vrouwen zijn mooi, maar waarom doen ze zo weinig moeite? Het is een en al gemak, gymschoenen, spijkerbroek, nauwelijks make-up, geen sieraden. Zelfs Doutzen Kroes: doodgewoon. In Oekra?ne zou zo'n ster alleen in vol ornaat in het openbaar verschijnen. En dat geldt daar voor alle vrouwen. Ze hebben het net zo druk als vrouwen hier, maar toch lukt het hen wel om 's ochtends verzorgd de deur uit te gaan. Hakken, mooie rok, gef?hnd haar..."

Ok?, ok?. Je zou het ook zo kunnen zien: Hollandse vrouwen zijn lekker puur, Slavische vrouwen behoorlijk fake.
,,Het gaat om moeite doen. Nederlandse vrouwen doen geen moeite. Ik heb wat meegemaakt. Vrouwen die zich vanonder niet eens scheren.'' Misschien valt het Nederlanders niet eens meer op, hem valt het op. Juist omdat hij pendelt tussen Nederland, Oekra?ne en soms Rusland. Dat Slavische vrouwen nog echt 'vrouw zijn' en mannen 'mannen laten zijn'. ,,Daar vindt een vrouw het fijn als een man voor haar de deur openhoudt. Daar laat een vrouw een man bukken als haar sleutels gevallen zijn. Daar gaat ze haar neus poederen als de man de rekening pakt. De eerste keer dat ik meemaakte dat een Nederlands meisje de bon per se wilde splitten: ik viel van mijn stoel.''

Hij heeft als jongen meegekregen dat een man een vrouw moet 'koesteren'. Bij hem thuis in Oost-Oekra?ne nam vader ook de leiding, had het laatste woord bij grote beslissingen en zorgde voor vrouw en kinderen. ,,In het Oekra?ne van nu is dat nog steeds zo. Vrouwen verwachten dat mannen de sterkste zijn en ik vind dat mooi. Ik zie mezelf eerder settelen met een Slavische dan met een Hollandse.''

https://www.ad.nl/wonen/hollandse-vrouwen-gedragen-zich-als-mannen~a59aecd9/

Unregistere

Well-known member
Nou, ik denk dat die Koblenko toch ook wel flink de broek aan heeft.

Niet altijd:

a9tutf.jpg

Laatst bewerkt:

Jamel

Administrator
Forumleiding
Huh?? Stond Roord niet in de basis? Ik dacht dat ze een basisspeelster was, ondanks haar rugnummer.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Focus jij je maar op andere wedstrijden (kan misschien wel eens een nare week worden voor je).

Oh ja, dat is waar ook. De vorige keer deed je ook al zo'n voorspelling voorafgaand aan de Klassieker (niets is mooier dan de Kuip stil te voetballen, of zoiets). Om vervolgens na de Klassieker als een dief in de nacht van dit forum te verdwijnen.

DeMaster

Active member
Oh ja, dat is waar ook. De vorige keer deed je ook al zo'n voorspelling voorafgaand aan de Klassieker (niets is mooier dan de Kuip stil te voetballen, of zoiets). Om vervolgens na de Klassieker als een dief in de nacht van dit forum te verdwijnen.

Stille wateren diepe gronden jung. Ach, zoals menig supporter van je club; altijd meer met Ajax bezig dan met hun eigen club (zegt al genoeg). Overigens denk je toch niet dat het weer 6-2 of wat dan ook gaat worden.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Stille wateren diepe gronden jung. Ach, zoals menig supporter van je club; altijd meer met Ajax bezig dan met hun eigen club (zegt al genoeg). Overigens denk je toch niet dat het weer 6-2 of wat dan ook gaat worden.

Nee zeker niet. Sterker nog, ik denk dat Ajax deze confrontatie wint. Maar in tegenstelling tot jou zal ik me dan wel netjes komen melden hier en de Ajacieden feliciteren met de overwinning. Net als alle Ajacieden hier, op jou na, na de 6-2 ook gedaan hebben.

DeMaster

Active member
Nee zeker niet. Sterker nog, ik denk dat Ajax deze confrontatie wint. Maar in tegenstelling tot jou zal ik me dan wel netjes komen melden hier en de Ajacieden feliciteren met de overwinning. Net als alle Ajacieden hier, op jou na, na de 6-2 ook gedaan hebben.

Allemaal prima. Kan je verwachten, koekje van eigen deeg.

Max

Administrator
Forumleiding
Oranje Leeuwinnen

Jij kwam de vorige keer volgens mij redelijk off topic met dat gejank over de Klassieker richting Jamel. Wees een keer geen trutje en incasseer gewoon.

Jamel is overigens een dusdanig diehard Feyenoorder en heeft zo?n grote hekel aan Ajax dat hij een keer een Ajacied kwam oppikken bij station Duivendrecht voor een gezellig avondje SC Heerenveen - FC Twente... Jamel is dus het prototype doorgesnoven hooligan, dus wees maar voorzichtig.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Jij kwam de vorige keer volgens mij redelijk off topic met dat gejank over de Klassieker richting Jamel. Wees een keer geen trutje en incasseer gewoon.

Jamel is overigens een dusdanig diehard Feyenoorder en heeft zo’n grote hekel aan Ajax dat hij een keer een Ajacied kwam oppikken bij station Duivendrecht voor een gezellig avondje SC Heerenveen - FC Twente... Jamel is dus het prototype doorgesnoven hooligan, dus wees maar voorzichtig.

Ignorance is bliss.

DeMaster

Active member

Jamel is overigens een dusdanig diehard Feyenoorder en heeft zo?n grote hekel aan Ajax dat hij een keer een Ajacied kwam oppikken bij station Duivendrecht voor een gezellig avondje SC Heerenveen - FC Twente...

Ach begin jij je er ook mee te bemoeien.

Idem voor mij, heb een pesthekel aan o.a. Feyenoord. Ja vast, Jamel zal met een Ajacied een andere wedstrijd gaan kijken en voorafgaand iemand oppikken in Amsterdam.
Maargoed, alweer een reden om nog minder het mannenvoetbal te volgen......
Enkel nog de club die Ajax heet.

Maasveld

Well-known member
Ach begin jij je er ook mee te bemoeien.

Idem voor mij, heb een pesthekel aan o.a. Feyenoord. Ja vast, Jamel zal met een Ajacied een andere wedstrijd gaan kijken en voorafgaand iemand oppikken in Amsterdam.
Maargoed, alweer een reden om nog minder het mannenvoetbal te volgen......
Enkel nog de club die Ajax heet.

Heel apart dat je dan juist alleen Ajax nog volgt.

DeMaster

Active member
Heel apart dat je dan juist alleen Ajax nog volgt.

Apart? Ajax is mijn club zoals Feyenoord dat voor Jamel is, NAC Breda voor zwammy, JMD PSV etc.
Al dit gezeik komt niet voor bij het vrouwenvoetbal. Hier is nog enig respect, alles door, bij en met elkaar.
Dat mekaar niet kan luchten of zien. Ben je voor die club?
Jammer dat hier in Nederland daar zo minachtend over gedaan wordt, maargoed, typisch Nederlands.

Maasveld

Well-known member
Apart? Ajax is mijn club zoals Feyenoord dat voor Jamel is, NAC Breda voor zwammy, JMD PSV etc.
Al dit gezeik komt niet voor bij het vrouwenvoetbal. Hier is nog enig respect, alles door, bij en met elkaar.
Jammer dat hier in Nederland daar zo minachtend over gedaan wordt, maargoed, typisch Nederlands.

Dat zeg ik, apart dat je dan juist Ajax volgt. Dan zou je toch veel meer gecharmeerd moeten zijn van een club als Excelsior.
Maar goed, ik begrijp dat je zelf onderdeel van het probleem bent.

Jamel

Administrator
Forumleiding

Vent, we hebben vanuit dit forum super gezellige meetings gedaan met supporters van Feyenoord, Ajax, PSV, Heerenveen, FC Utrecht, NAC, VVV, Fortuna Sittard, Excelsior, FC Groningen, FC Twente, HSC'21 en vast nog wel wat clubs die ik in de gauwigheid vergeten ben (waarvoor excuus aan die supporters). Vanuit die meetings zien diverse leden (ook Ajacieden en Feyenoorders) elkaar nog steeds bij verschillende gelegenheden en wedstrijden. Dus waar heb je het nou in vredesnaam over met je geen respect onderling?

DeMaster

Active member
Dat zeg ik, apart dat je dan juist Ajax volgt. Dan zou je toch veel meer gecharmeerd moeten zijn van een club als Excelsior.
Maar goed, ik begrijp dat je zelf onderdeel van het probleem bent.

Dus niet. Enigste club uit Rotterdam die nog enige respect verdiend is Sparta.
Ben geen onderdeel van het probleem. Jij ziet dat zo.

Bovenaan