Unregistere
Well-known member
In Oost-Europese landen besteden ze iig iets meer aandacht aan hun uiterlijk dan in Nederland is de ervaring.
Levchenko bevestigt jouw verhaal:
,,Nederlandse vrouwen zijn mooi, maar waarom doen ze zo weinig moeite? Het is een en al gemak, gymschoenen, spijkerbroek, nauwelijks make-up, geen sieraden. Zelfs Doutzen Kroes: doodgewoon. In Oekra?ne zou zo'n ster alleen in vol ornaat in het openbaar verschijnen. En dat geldt daar voor alle vrouwen. Ze hebben het net zo druk als vrouwen hier, maar toch lukt het hen wel om 's ochtends verzorgd de deur uit te gaan. Hakken, mooie rok, gef?hnd haar..."
Ok?, ok?. Je zou het ook zo kunnen zien: Hollandse vrouwen zijn lekker puur, Slavische vrouwen behoorlijk fake.
,,Het gaat om moeite doen. Nederlandse vrouwen doen geen moeite. Ik heb wat meegemaakt. Vrouwen die zich vanonder niet eens scheren.'' Misschien valt het Nederlanders niet eens meer op, hem valt het op. Juist omdat hij pendelt tussen Nederland, Oekra?ne en soms Rusland. Dat Slavische vrouwen nog echt 'vrouw zijn' en mannen 'mannen laten zijn'. ,,Daar vindt een vrouw het fijn als een man voor haar de deur openhoudt. Daar laat een vrouw een man bukken als haar sleutels gevallen zijn. Daar gaat ze haar neus poederen als de man de rekening pakt. De eerste keer dat ik meemaakte dat een Nederlands meisje de bon per se wilde splitten: ik viel van mijn stoel.''
Hij heeft als jongen meegekregen dat een man een vrouw moet 'koesteren'. Bij hem thuis in Oost-Oekra?ne nam vader ook de leiding, had het laatste woord bij grote beslissingen en zorgde voor vrouw en kinderen. ,,In het Oekra?ne van nu is dat nog steeds zo. Vrouwen verwachten dat mannen de sterkste zijn en ik vind dat mooi. Ik zie mezelf eerder settelen met een Slavische dan met een Hollandse.''
https://www.ad.nl/wonen/hollandse-vrouwen-gedragen-zich-als-mannen~a59aecd9/