Oranje Leeuwinnen

DeMaster

Active member
Stefanie van der Gragt haar rentree heeft slechts 45 minuten geduurd. In het openingsduel met Spanje kwam de verdedigster alleen in de eerste helft in actie. Van der Gragt haakt nu af vanwege lichte bovenbeenklachten. Bondscoach Wiegman heeft Katja Snoeijs (PSV) opgeroepen als vervangster.

DeMaster

Active member
Speelt voor psv dus zal wel een bijzonder lelijke vrouw zijn.

Haha

Angela Christ (voormalig keepster bij De Leeuwinnen) speelde ook voor PSV. Niet slecht dacht ik zo.

24254518_508296462883979_9139838384691216384_n.jpg

DeMaster

Active member
Deze foto is dan zeker nadat ze weg is gegaan bij PSV, ik had haar nl een stuk lelijker verwacht.

Deze foto is tijdens de gewonnen EK Finale genomen, heeft daarna nog 1 seizoen bij PSV onder de lat gestaan en na de verloren bekerfinale van afgelopen seizoen aangegeven te stoppen met voetbal.

DeMaster

Active member
Duidelijk niet op haar hoogtepunt gestopt dan.

3x achter elkaar uitgeroepen tot beste keepster van de Eredivisie (FC Utrecht), 2x kampioen met SV Saestum 2005 & 2006, 2x de Supercup ook in 2005 & 2006 en 1x met FC Utrecht in 2010, ook in 2010 de KNVB Beker gewonnen met FC Utrecht. Europees Kampioen met Nederland in 2017. 153 wedstrijden actief voor PSV.

Pascallovic

Well-known member
Meer dan 10 jaar geleden. Denk niet dat jij die titel hebt wel?

Morgen mogen de dames weer aan de bak, tegen Polen (18:30 uur)

Ik heb sowieso geen titels in het damesvoetbal. Mocht niet meedoen. Alleen maar omdat ik een man ben. Pure discriminatie.:cab:

Bovenaan