Oranje Leeuwinnen

De Groene Scout

Well-known member
Ja 'we'. Wij het Oranjelegioen.
Maakt toch niets uit wie het doet, als we maar duidelijk zijn richting die trainers. Niet presteren is oprotten.

DeMaster

Active member
Ja 'we'. Wij het Oranjelegioen.
Maakt toch niets uit wie het doet, als we maar duidelijk zijn richting die trainers. Niet presteren is oprotten.

Wij het Oranjelegioen. Alsof jullie hier nu allemaal ineens zo fan zijn van onze Oranje vrouwen.
En dat voor het WK, lijkt me geen goed idee. Dan maar geen Algarve Cup winst dit jaar, beter goed presteren tijdens het WK, met Wiegman op de bank.
Wat daarna komt of gebeurd in de aanloop naar de EK kwalificatie zien we dan wel weer.

Max

Administrator
Forumleiding
Als je de lat nu al zo laag gaat leggen, dan kun je het straks natuurlijk ook vergeten.

Unregistere

Well-known member
Ik denk wel dat Wiegman onder druk komt te staan als de Algarve Cup op een fiasco uitloopt. Zeker na die moeizame kwalificatie voor het WK.

Misschien kan de KNVB proberen om Phillip Cocu over te halen bondscoach van de Leeuwinnen te worden? Of anders Louis van Gaal vragen om alleen het WK te doen.

gevegt

Well-known member
Ik zou Wiegman niet zo snel laten vallen. Misschien dat Advocaat een paar langs zou kunnen komen om een kopje koffie te drinken.

DeMaster

Active member
Ik denk wel dat Wiegman onder druk komt te staan als de Algarve Cup op een fiasco uitloopt. Zeker na die moeizame kwalificatie voor het WK.

Misschien kan de KNVB proberen om Phillip Cocu over te halen bondscoach van de Leeuwinnen te worden? Of anders Louis van Gaal vragen om alleen het WK te doen.

Moeizame kwalificaite? Het is dat de wedstrijd in Noorwegen zo slecht was, als ze daar gelijk gespeeld hadden waren ze zonder play-offs geplaatst en had niemand er wat over gezegd.

Max

Administrator
Forumleiding
Moeizame kwalificaite? Het is dat de wedstrijd in Noorwegen zo slecht was, als ze daar gelijk gespeeld hadden waren ze zonder play-offs geplaatst en had niemand er wat over gezegd.

Maar ze waren dus wel heel slecht in Noorwegen.

Unregistere

Well-known member
Een Europees kampioen hoort zonder play-offs het WK te bereiken. Nee, Sarina zit echt op de wip, heb ik het idee.

PES5

Administrator
Forumleiding
Als die vrouwen echt belangrijk willen zijn, dan moeten ze dus gewoon ook afgemaakt worden in de pers en hier. Dus als ze morgen falen, dan ligt het hoofd van Wiegman gewoon onder het hakblok.

Forza AZ

Well-known member
DyvOtgXXcAEV6Ag.jpg

Dit is d'r. Soort Luuk de Jong met een paardenstaart.

Wel een goede spits. Was vorig seizoen nog topscoorder van de Eredivisie toen ze bij VV Alkmaar speelde.

Mario

Well-known member
Het wordt eens tijd voor een relletje binnen dat team, zoals dat hoort bij Nederlandse teams op een toernooi.

Bovenaan