Doen er maar 4 Europese landen mee?0-5 inmiddels...
Dat wordt geen NL op de Spelen...
Zelfs maar 3, waaronder gastland Frankrijk. De 2 finalisten van de "final four", of als Frankrijk de finale haalt de andere finalist en de nummer 3, gaan naar de OS.Doen er maar 4 Europese landen mee?
Maar 3 zelfs begreep ik. Gastland Frankrijk en de 2 finalisten uit de playoffs van de Nations League.Doen er maar 4 Europese landen mee?
Volgens mij ben jij nog de enige die dat denkt. Is gewoon verkocht en dat is ook nog eens heel logisch.Schotland zet zich op zich wel in, het krachtsverschil is gewoon te groot, maar ze zijn zeer zeker niet met opzet aan het verliezen.
Mwah, Engeland weet dat ze moeten scoren en de Schotse verdediging is gewoon zwak terwijl Engeland voorin juist sterk is. Dan is dit niet zo'n hele gekke stand. Schotland laat zich echt niet vrijwillig inmaken.Volgens mij ben jij nog de enige die dat denkt. Is gewoon verkocht en dat is ook nog eens heel logisch.
Schotland kreeg tot nu toe in 5 duels pas 9 goals tegen, waarvan 4 tegen NL... Dan is 5-0 na 50 minuten in eigen huis wel heel apart...Mwah, Engeland weet dat ze moeten scoren en de Schotse verdediging is gewoon zwak terwijl Engeland voorin juist sterk is. Dan is dit niet zo'n hele gekke stand. Schotland laat zich echt niet vrijwillig inmaken.
Dat zijn er misschien 1 of hooguit 2, maar meer zijn er niet die ook maar enigszins kans te maken op een plaatsje in de selectie.Schotland kreeg tot nu toe in 5 duels pas 9 goals tegen, waarvan 4 tegen NL... Dan is 5-0 na 50 minuten in eigen huis wel heel apart...
Ja, ik weet hoe de gevoelens bij Schotland tegen Engeland liggen, maar de Schotsen (een aantal) maken kans op deelname aan de Spelen door ruim te verliezen en dat weegt echt zwaarder dan dat eerste gevoel.
Schotten die geen kans hebben mee te doen met de ploeg, zullen liever NL op de OS zien dan GB.Klopt. Maar als team GB meedoen aan de Spelen is wel anders dan dat NL meedoet aan de Spelen, dus zal het 'koninkrijksgevoel' echt wel meespelen.
Dat dus. En als je het niet bij de loting wilde (rekening houden) had je het wedstrijdschema zo kunnen doen dat Eng en Sch niet in de laatste ronde elkaar tegen zouden komen.Het is gewoon onbegrijpelijk dat ze bij alle loting rekening houden met de grootste onbenulligheden maar juist bij iets echt belangrijks dit laat gebeuren.
Dat sowieso, je had hiermee rekening moeten houden door ofwel Engeland apart van Schotland (& Wales) te houden, ofwel door ervoor te zorgen dat na speeldag 4 ze al 2x tegen elkaar hadden gespeeld. Dan had je sowieso deze discussie nooit gehad.Het is gewoon onbegrijpelijk dat ze bij alle loting rekening houden met de grootste onbenulligheden maar juist bij iets echt belangrijks dit laat gebeuren.
Jep. I know. En van tevoren geloofde ik er ook totaal niet in, maar 4 goals in 10 minuten deed mij toch wel twijfelen hoor...JMD, Groene Scout: als jullie serieus denken dat Schotland ooit een sportwedstrijd verkoopt aan Engeland, dan snap je he-le-maal niks van Schotten. Om er maar eens een gezegde tegenaan te gooien: ze gaan nog liever gewoon dood.