Oranje Leeuwinnen

Kralinger

Administrator
Forumleiding
De overige 3 ploegen in de halve finales zijn overigens al bekend: Duitsland, Spanje en Frankrijk.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Volgens mij ben jij nog de enige die dat denkt. Is gewoon verkocht en dat is ook nog eens heel logisch.
Mwah, Engeland weet dat ze moeten scoren en de Schotse verdediging is gewoon zwak terwijl Engeland voorin juist sterk is. Dan is dit niet zo'n hele gekke stand. Schotland laat zich echt niet vrijwillig inmaken.
 

JMD

Well-known member
Mwah, Engeland weet dat ze moeten scoren en de Schotse verdediging is gewoon zwak terwijl Engeland voorin juist sterk is. Dan is dit niet zo'n hele gekke stand. Schotland laat zich echt niet vrijwillig inmaken.
Schotland kreeg tot nu toe in 5 duels pas 9 goals tegen, waarvan 4 tegen NL... Dan is 5-0 na 50 minuten in eigen huis wel heel apart...
Ja, ik weet hoe de gevoelens bij Schotland tegen Engeland liggen, maar de Schotsen (een aantal) maken kans op deelname aan de Spelen door ruim te verliezen en dat weegt echt zwaarder dan dat eerste gevoel.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Schotland kreeg tot nu toe in 5 duels pas 9 goals tegen, waarvan 4 tegen NL... Dan is 5-0 na 50 minuten in eigen huis wel heel apart...
Ja, ik weet hoe de gevoelens bij Schotland tegen Engeland liggen, maar de Schotsen (een aantal) maken kans op deelname aan de Spelen door ruim te verliezen en dat weegt echt zwaarder dan dat eerste gevoel.
Dat zijn er misschien 1 of hooguit 2, maar meer zijn er niet die ook maar enigszins kans te maken op een plaatsje in de selectie.
 

JMD

Well-known member
Klopt. Maar als team GB meedoen aan de Spelen is wel anders dan dat NL meedoet aan de Spelen, dus zal het 'koninkrijksgevoel' echt wel meespelen.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Klopt. Maar als team GB meedoen aan de Spelen is wel anders dan dat NL meedoet aan de Spelen, dus zal het 'koninkrijksgevoel' echt wel meespelen.
Schotten die geen kans hebben mee te doen met de ploeg, zullen liever NL op de OS zien dan GB.
 

erka

Well-known member
JMD, Groene Scout: als jullie serieus denken dat Schotland ooit een sportwedstrijd verkoopt aan Engeland, dan snap je he-le-maal niks van Schotten. Om er maar eens een gezegde tegenaan te gooien: ze gaan nog liever gewoon dood.
 

Joost

Well-known member
Het is gewoon onbegrijpelijk dat ze bij alle loting rekening houden met de grootste onbenulligheden maar juist bij iets echt belangrijks dit laat gebeuren.
 

JMD

Well-known member
Het is gewoon onbegrijpelijk dat ze bij alle loting rekening houden met de grootste onbenulligheden maar juist bij iets echt belangrijks dit laat gebeuren.
Dat dus. En als je het niet bij de loting wilde (rekening houden) had je het wedstrijdschema zo kunnen doen dat Eng en Sch niet in de laatste ronde elkaar tegen zouden komen.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Het is gewoon onbegrijpelijk dat ze bij alle loting rekening houden met de grootste onbenulligheden maar juist bij iets echt belangrijks dit laat gebeuren.
Dat sowieso, je had hiermee rekening moeten houden door ofwel Engeland apart van Schotland (& Wales) te houden, ofwel door ervoor te zorgen dat na speeldag 4 ze al 2x tegen elkaar hadden gespeeld. Dan had je sowieso deze discussie nooit gehad.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
JMD, Groene Scout: als jullie serieus denken dat Schotland ooit een sportwedstrijd verkoopt aan Engeland, dan snap je he-le-maal niks van Schotten. Om er maar eens een gezegde tegenaan te gooien: ze gaan nog liever gewoon dood.
Jep. I know. En van tevoren geloofde ik er ook totaal niet in, maar 4 goals in 10 minuten deed mij toch wel twijfelen hoor...
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Maar goed, terug naar de wedstrijd, ongelofelijk hoe er met kansen omgesprongen wordt. Als het al 5-0 was geweest had België echt niet kunnen klagen. Je kan het gewoon jezelf aanrekenen als je het niet redt.
 
Bovenaan