Oranje Leeuwinnen

JMD

Well-known member
Spa, Dui, Fra en Ned in de Final Four. Fra al geplaatst, blijven er 2 plekken over

Volgens mij kan je het beste Frankrijk loten, dan heb je sowieso 2 kansen: win je van de Francaises dan ben je zeker van de Spelen, verlies je heb je zeker een herkansing om het laatste ticket. Loot je Spa of Dui en verlies je, dan ben je afhankelijk van of Fra wint of verliest, als de Francaises verliezen van Spa of Dui en NL verliest ook zijn de Spelen direct weg.
 

JMD

Well-known member
Live op BBC 1.
Dank. Ik zap net even en zie wat goals, maar mijn hemel: die 0-1 is toch zo slecht, die Engelse timet totaal verkeerd, raakt de bal met haar hoofd als ze weer op de grond staat en de keepster kan het zachte balletje niet eens houden. Idem bij de 0-4, die was gewoon echt houdbaar. En bij die 0-5 staat de keepster al te appeleren voor een doeltrap op het moment dat de bal ruim nog niet over de lijn is, en bij die voorzet is ze gewoon te laat, terwijl de enige optie was dat er een voorzet kwam.

Keek van de zomer de WK Dames finale en was zeer positief verrast door het spelniveau, maar dit was weer zo slecht.
 

Batigoal

Well-known member
Mooi spectaculair einde hoor! Van de ene naar de andere kant en uiteindelijk toch weer richting Oranje.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Spa, Dui, Fra en Ned in de Final Four. Fra al geplaatst, blijven er 2 plekken over

Volgens mij kan je het beste Frankrijk loten, dan heb je sowieso 2 kansen: win je van de Francaises dan ben je zeker van de Spelen, verlies je heb je zeker een herkansing om het laatste ticket. Loot je Spa of Dui en verlies je, dan ben je afhankelijk van of Fra wint of verliest, als de Francaises verliezen van Spa of Dui en NL verliest ook zijn de Spelen direct weg.

Volgens mij moet je allereerst eens iets aan de dynamiek op het middenveld doen, want met het schrijnende gebrek aan loopvermogen en snelheid van Roord en Vd Donk, word je straks compleet overvleugeld.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Volgens mij moet je allereerst eens iets aan de dynamiek op het middenveld doen, want met het schrijnende gebrek aan loopvermogen en snelheid van Roord en Vd Donk, word je straks compleet overvleugeld.
Dat zal best, maar de DUitse dames overtuigden op het WK niet...
 
Bovenaan