Oranje Leeuwinnen

noordooster

Well-known member
Het valt allemaal niet mee.

Het was inderdaad behoorlijk slecht.
Veel verkeerde passes, de enkele kansen die er waren werden verprutst en enkele speelsters heb ik vaak beter zien spelen dan vanavond ( bv van den Donk en Martens )
Verder viel me op dat een aantal er ook niet erg afgetraind uitzag, zoals Martens en Beerenstein.

Unregistere

Well-known member
Is ze zelfs te geblesseerd om te twerken?

Ja, knieproblemen. Dat is lastig met twerken.

Zie net de opstelling en begrijp de wanprestatie nu ook. Waar was Jill?.
Dit staat te lezen op de site van VI: Tijdens de warming-up maakte Jillz Roord vanwege bovenbeenklachten plaats voor Van de Sanden.
Maar waar die bovenbeenklachten vandaan komen, laten ze wijselijk in het midden.

Opvallend was dat 'Beertje', normaal aanvaller, als rechtsback speelde. PSV-meisje Joëlle Smits debuteerde als invalster, maar kon haar faam als doelpuntenmachine niet waarmaken.

De uitgebreide analyse van DeMaster volgt nog!

Laatst bewerkt:

noordooster

Well-known member
Een reactie van iemand op een artikel op nu.nl
" Wat is het aandeel van de "anonieme" Wiegman in al die blessures ? Zullen de clubs weer blij mee zijn dat ze hun sterren in de ziekenboeg moeten plaatsen. Nederland is kansloos straks, omdat ze al hun flair verloren hebben en die Van der Sanden nog steeds opstellen.

Wat betreft die flair en wat betreft van der Sanden heeft hij/zij wel een punt, vind ik.
Dat clubs niet blij zijn als speelsters met blessures terug komen van het Ned. elftal lijkt me evident.
Over het aandeel van Wiegman erin kan ik niet oordelen.

Bovenaan