Oranje Leeuwinnen

Atreides

Well-known member
Ja, ze is naast Rinus Michels de enige die een hoofdprijs heeft gepakt.

En een WK-finale gehaald. Dat maakt de prestatie toch wel heel veel knapper. Ik kan mij prima vinden in een standbeeld voor Wiegman, zeker als je ziet waar de dametjes vandaan komen.

Pascallovic

Well-known member
Lijkt mij terecht dat ze een standbeeld krijgt. Europese titel gewonnen en een finaleplaats op een WK gehaald. Mede dankzij haar heeft het vrouwenvoetbal zich in Nederland zo kunnen ontwikkelen.

Hankie

Well-known member
Ze lag lekker in de groep.

giphy.gif

Unregistere

Well-known member
Dan wil ik ook een lollig gifje van Sarina.

Heb helaas alleen een beetje een lullig gifje kunnen vinden:

tumblr_oyaqrb98Zc1w5m29ro1_250.gif

Gebeurt weinig op. Die van Hankie is dan beter, maar ook nog niet top.

Conclusie: Sarina is ernstig over het hoofd gezien door het gifjesteam van Ons Oranje!!

En Dani?lle van de Donk heeft de eerste plek in de poll overgenomen.

En Shanice is vriendinnen geworden met Rapinoe:

f33cqz3zxpecyvwb.png

Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member

Andere 'Leeuwinnen' imiteren Sherida.

Dit is wel een leuk item op zich. Dat ze de spelers van Oranje bijvoorbeeld vragen om Memphis, Virgil of Cillessen te imiteren. Ik zie een gat in de markt! :duim:

DeMaster

Active member
De Oranje Leeuwinnen zijn door hun uitstekende prestaties tijdens het WK gestegen naar de 3e plaats op de FIFA ranglijst, achter de VS (1) en Duitsland (2).

Pascallovic

Well-known member
Dikverdiende 2e plaats voor Duitsland met hun 2 kwart finale plaatsen op het WK 2019 en EK 2017. Logisch dat Oranje er achter staat met een EK winst en een verloren WK-finale

Forza AZ

Well-known member
Dikverdiende 2e plaats voor Duitsland met hun 2 kwart finale plaatsen op het WK 2019 en EK 2017. Logisch dat Oranje er achter staat met een EK winst en een verloren WK-finale

Kwalificatiewedstrijden tellen natuurlijk ook mee. Nederland speelde die niet voor het EK, en voor het WK moesten ze via de play-offs.

Bovenaan