Mooi, afgelopen. Veel te veel aandacht voor deze b-sport die nog in de kinderschoenen staat.
Over een jaar of 30 maar weer eens kijken.
Wiegman ziet het spelletje goed en constateert als 1 van de weinigen dat ze geen uitgespeelde kans gehad hebben.:duim:
Ik zit 60 minuten te kijken, ga eten, vallen er prompt twee goals. Nee, vrouwenvoetbal en ik gaan nooit een match worden denk ik.
5,3 miljoen kijkers bij Nederland-Zweden. De aandacht is dus meer dan terecht.Mooi, afgelopen. Veel te veel aandacht voor deze b-sport die nog in de kinderschoenen staat.
Over een jaar of 30 maar weer eens kijken.
Ik hoorde er ook eentje zeggen dat ze beter waren, maar vergaten het af te maken
Je zag die scheids ook naar de kant rennen, met dat gebaar van een vierkantje "Abu zit aan tafel, dus geven we een penalty"
Het is zonde. De meiden hebben hun best gedaan, maar meer zat er niet in. Zo'n VAR-ingreep is wel jammer.
Tactisch uitstekend gedaan door de Bert van Marwijk van het vrouwenvoetbal.
Met wat meer mazzel win je zelfs van de states. Maar op basis van deze wedstrijd is de US wel de terechte winnaar.
Als de VS hun counters beter hadden benut dan was het gewoon 6-0 geworden, de keepster was het hele toernooi de beste aan Oranje kant.
Voor rust moest de keepster ook al 3x serieus ingrijpen.Die counters waren er pas na de 1-0....
Voor rust moest de keepster ook al 3x serieus ingrijpen.
Klopt. Daarom heb je ook serieus mazzel nodig. Is ook vrij pijnlijk dat je keepster en CV al het hele toernooi je twee uitblinksters zijn.
Welke CV dan?