Eef de Kip
Well-known member
Sterk weer die hateboer
Die opstelling kan toch ook helemaal niet? Hateboer kan geen directe tegenstander hebben want dat kan hij niet en De Vrij moet die gaten dichtlopen, dat kan hij ook niet.Oef De Vrij valt me ook een boel tegen zeg deze interlandperiode.
Ze zijn in elk geval gevaarlijk.En het was toch de bedoeling dat wij gevaarlijk moesten worden met aanvallende backs?
Aanvallende backs en dan dumfries op de bank? Dan begrijp ik het niet. Maar goed, heb Polen in de Toto dus laat ze maar aan kloten.
Lijkt mij ook. Zo belangrijk is deze wedstrijd nou ook weer niet.De Boer gaf aan dat Dumfries rust krijgt, omdat hij vermoeid is. Komt net terug van een coronabesmetting enzo. Dus in dit geval wel logisch en verstandig, vind ik.
De Boer gaf aan dat Dumfries rust krijgt, omdat hij vermoeid is. Komt net terug van een coronabesmetting enzo. Dus in dit geval wel logisch en verstandig, vind ik.
Vind De Vrij-Blind een bijzonder matig koppel zo.
Ik ook. Totaal niet complementair aan elkaar. Ze moeten het allebei hebben van positionering en opbouw en zeker niet van snelheid en duelkracht.
DankDie krijgt rust
Wat kan hij doen met 4 van die matige spelers om hem heen.Oef De Vrij valt me ook een boel tegen zeg deze interlandperiode.