Echt?
Denk je dat Hateboer nog vaak in de basis begint?
Je hebt er dus geen verstand van.
Hij oogt vooral onzeker en durft niet zo vaak de diepte te zoeken. Komt bij dat het lijkt dat het spel net iets te snel gat voor hem.Neuh. En terecht hij heeft zijn kansen niet gegrepen en bovendien moet hij op middenveld net als bij Atalanta want verdedigend is het nait best mit hom.
Jep. Die had de penalty wel mogen nemen van mij. Ik gun hem zijn goal in Oranje zo.Die Berghuis he, die kan wel ballen.
Dat gun ik hem ook wel, maar laten we serieus blijven. Zolang een strafschop beslissend kan zijn voor de overwinning neemt Memphis hem gewoon.Jep. Die had de penalty wel mogen nemen van mij. Ik gun hem zijn goal in Oranje zo.
Jeujjjj gewonnen!
Mijn conclusie: Nederland in zijn sterkste opstelling begint een beetje ergens op te lijken. Die laatste 20 minuten waren gewoon goed.
Jammer dat je De Ligt en Van Dijk voorlopig niet hebt.
Ik vind Nederland helemaal niet zo goed.Jeujjjj gewonnen!
Mijn conclusie: Nederland in zijn sterkste opstelling begint een beetje ergens op te lijken. Die laatste 20 minuten waren gewoon goed.
Jammer dat je De Ligt en Van Dijk voorlopig niet hebt.
Dat gun ik hem ook wel, maar laten we serieus blijven. Zolang een strafschop beslissend kan zijn voor de overwinning neemt Memphis hem gewoon.
Jep. Die had de penalty wel mogen nemen van mij. Ik gun hem zijn goal in Oranje zo.