Oranje in de UEFA Nations League 2020/21

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik heb die Hateboer nu een aantal keer in actie gezien en ik snap dus echt niet waarom hij basisspeler is bij Atalanta en allerlei kenners zo enthousiast over hem zijn. Hij is verdedigend van het niveau FC Emmen. Staat continu verkeerd en laat zich keer op keer zeer makkelijk passeren. Hij heeft een zeer matige traptechniek, waardoor er nooit een voorzet aan komt en hij regelmatig de bal inlevert. Hij heeft de draaicirkel van een mammoettanker, waardoor hij makkelijk onder druk te zetten is. Hij is niet bijzonder snel, waardoor hij ook niet met een steekpass in de diepte gestuurd kan worden en ongehinderd de achterlijn kan halen.

Eigenlijk is hij alleen vrij groot en heeft hij een behoorlijke longinhoud. Doet me een beetje denken aan Robin van der Meer van Excelsior. Maar die roepen we ook niet op voor Oranje.
 

JFK

Well-known member
Ik heb die Hateboer nu een aantal keer in actie gezien en ik snap dus echt niet waarom hij basisspeler is bij Atalanta en allerlei kenners zo enthousiast over hem zijn.

dat heb ik ook met Van Roon.
Ik vind er geen reet aan.
 

gevegt

Well-known member
Het is een wonder dat Lewandowski nog niet gescoord heeft, dus verdedigend doen we het prima!
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Vind Malen wel meer dan prima spelen. Die Blind en Klaassen kunnen het niveau niet meer aan.

Deze aanval inderdaad. Dat moet goedkomen.

Wat hebben we verder nog achter de hand achterin?

Zeefuik als back? Verder ook weinig toch? Niet voor niets dat Koeman ooit Promes back maakte.
 
Bovenaan