Oranje in de UEFA Nations League 2020/21

Eef de Kip

Well-known member
Tsja, kunnen straks wel los gaan over de opstelling maar je kunt ook gewoon scoren uit de kansen die je krijgt.
 

Janssen

Well-known member
Oef De Vrij valt me ook een boel tegen zeg deze interlandperiode.
Die opstelling kan toch ook helemaal niet? Hateboer kan geen directe tegenstander hebben want dat kan hij niet en De Vrij moet die gaten dichtlopen, dat kan hij ook niet.
 

zwammy

Well-known member
Aanvallende backs en dan dumfries op de bank? Dan begrijp ik het niet. Maar goed, heb Polen in de Toto dus laat ze maar aan kloten.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Aanvallende backs en dan dumfries op de bank? Dan begrijp ik het niet. Maar goed, heb Polen in de Toto dus laat ze maar aan kloten.

De Boer gaf aan dat Dumfries rust krijgt, omdat hij vermoeid is. Komt net terug van een coronabesmetting enzo. Dus in dit geval wel logisch en verstandig, vind ik.
 

gevegt

Well-known member
De Boer gaf aan dat Dumfries rust krijgt, omdat hij vermoeid is. Komt net terug van een coronabesmetting enzo. Dus in dit geval wel logisch en verstandig, vind ik.
Lijkt mij ook. Zo belangrijk is deze wedstrijd nou ook weer niet.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
De Boer gaf aan dat Dumfries rust krijgt, omdat hij vermoeid is. Komt net terug van een coronabesmetting enzo. Dus in dit geval wel logisch en verstandig, vind ik.

Precies.

Ik vind ons aanvallend leuk om te zien trouwens. Tel al 5 kansen.

Achterin en op het middenveld is de balans er nlg niet en zijn we zoekende. Vaak in ondertal en geen rugdekking. Dat moet echt beter.

Vind De Vrij-Blind een bijzonder matig koppel zo.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Wederom een heel mooie aanval met veel beweging.

Denk dat het al enorm scheelt als eerst De Ligt terugkomt en daarna Van Dijk.

Misschien De Roon voor meer balans dan Klaassen, maar verder veel logische keuzes van De Boer. Zeker deze aanval met Wijnaldum erachter zit echt muziek in.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik ook. Totaal niet complementair aan elkaar. Ze moeten het allebei hebben van positionering en opbouw en zeker niet van snelheid en duelkracht.

Precies. Enorm kwetsbaar op die manier, want daarom durven ze niet door te dekken en zijn ze vaak niet snel genoeg terug om rugdekking te geven.

Zonde, want ik vind ons in aanvallend opzicht gevarieerder en gedurfder dan onder Koeman.

Die had defensief en qua teamdiscipline zijn zaakjes echter uitstekend voor elkaar.

Je krijgt echt kans op kans hier.
 
Bovenaan