Opmerkelijk voetbalnieuws

Abubakari

Well-known member
De druiven zijn weer zuur, neem een voorbeeld aan Arne Slot, die wees naar het gestuntel van Senesi en Geertruida en niet naar Vitesse.
 

Max

Administrator
Forumleiding
De druiven zijn weer zuur, neem een voorbeeld aan Arne Slot, die wees naar het gestuntel van Senesi en Geertruida en niet naar Vitesse.

Gezien je focus op mijn posts had ik verwacht dat je mijn posts in de Speelronde 8 topic ook wel had gelezen waar ik primair wijs op de persoonlijke fouten en het enorm onzorgvuldige voetbal van Feyenoord.
 

Abubakari

Well-known member
Och och Max, “de focus op jouw posts”. Ik reageer ook regelmatig op JMD, gevegt, Mario, Jamel, PES5, Satyr etc. Is dat ook omdat ik gefocust ben op hun posts? Ik geef tegengas, ik krijg tegengas, zie daar: een forum.

Mooi dat je in een ander topic kritisch bent op je club, maar in dit topic is het zure druiven eten uit de Vitesse schaal. Gemene Ernemmers, Feyenoord zo te ontregelen in hun matig gevulde stadion.😢

En wat zeuren die Feyenoorders nou, ze vonden het toch zo mooi wat Getafe tegen Ajax deed?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Gezien je focus op mijn posts had ik verwacht dat je mijn posts in de Speelronde 8 topic ook wel had gelezen waar ik primair wijs op de persoonlijke fouten en het enorm onzorgvuldige voetbal van Feyenoord.
En dat terwijl Abu zich op dit forum weleens uitspreekt alszijnde iemand van de nuance. Dan zou je toch verwachten dat hij het grijze gebied in dit verhaal ook moet kunnen zien. Dat we weliswaar allemaal ontevreden zijn over het vertoonde spel en met name de tegengoals van Feyenoord. Maar dat het daarnaast ook absurd is hoe lang die wedstrijd vanaf de 55e minuut stilgelegen heeft en hoe weinig daar netto van terug te zien was in de blessuretijd. En ja, 14 minuten is veel. Maar als daarvan maar 2 minuten echt gevoetbald is, dan heeft het nog niet zoveel zin.
 

Abubakari

Well-known member
Precies wat Utrecht en Groningen doen in de Cruijff Arena, vertragen en tijdrekken om een resultaat te halen. Feyenoord ging daar ook niet heel slim mee om hoorde ik.
 

erka

Well-known member
Hangt wat van het onderwerp af, maar over het algemeen wel. Maar op een forum vol ongenuanceerden word je wel eens mee gesleept.

Maar jij hebt eerst nog even opgezocht wat nuance überhaupt betekent?😀
Ook ik heb mijn genuanceerde kant, al laat ik die zelden blijken. Soms word je inderdaad meegesleept.
 
Bovenaan