De druiven zijn weer zuur, neem een voorbeeld aan Arne Slot, die wees naar het gestuntel van Senesi en Geertruida en niet naar Vitesse.
En dat terwijl Abu zich op dit forum weleens uitspreekt alszijnde iemand van de nuance. Dan zou je toch verwachten dat hij het grijze gebied in dit verhaal ook moet kunnen zien. Dat we weliswaar allemaal ontevreden zijn over het vertoonde spel en met name de tegengoals van Feyenoord. Maar dat het daarnaast ook absurd is hoe lang die wedstrijd vanaf de 55e minuut stilgelegen heeft en hoe weinig daar netto van terug te zien was in de blessuretijd. En ja, 14 minuten is veel. Maar als daarvan maar 2 minuten echt gevoetbald is, dan heeft het nog niet zoveel zin.Gezien je focus op mijn posts had ik verwacht dat je mijn posts in de Speelronde 8 topic ook wel had gelezen waar ik primair wijs op de persoonlijke fouten en het enorm onzorgvuldige voetbal van Feyenoord.
Hangt wat van het onderwerp af, maar over het algemeen wel. Maar op een forum vol ongenuanceerden word je wel eens mee gesleept.Abu en nuance?
Ook ik heb mijn genuanceerde kant, al laat ik die zelden blijken. Soms word je inderdaad meegesleept.Hangt wat van het onderwerp af, maar over het algemeen wel. Maar op een forum vol ongenuanceerden word je wel eens mee gesleept.
Maar jij hebt eerst nog even opgezocht wat nuance überhaupt betekent?😀
Het is ook best lastig als er maar 1 letter verschil is.