Opmerkelijk voetbalnieuws

Forza AZ

Well-known member
Op zich kan ik mij nog wel voorstellen dat hij nog een keer naar het WK wil gaan. Alleen is Irak niet het meest toegankelijke land. Gezellig in een hotelkamer in Bagdad?
De laatste 3 thuiswedstrijden in de vorige ronde speelde Irak niet in eigen land, 2x in Jordanië en 1x in Bahrein. Ik neem aan dat Advocaat niet eens naar Irak zelf hoeft te gaan tijdens z'n periode als bondscoach.
 

Mario

Well-known member
De laatste 3 thuiswedstrijden in de vorige ronde speelde Irak niet in eigen land, 2x in Jordanië en 1x in Bahrein. Ik neem aan dat Advocaat niet eens naar Irak zelf hoeft te gaan tijdens z'n periode als bondscoach.
Ik begrijp dat Irak de thuis wedstrijden in Qatar zal spelen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
De laatste 3 thuiswedstrijden in de vorige ronde speelde Irak niet in eigen land, 2x in Jordanië en 1x in Bahrein. Ik neem aan dat Advocaat niet eens naar Irak zelf hoeft te gaan tijdens z'n periode als bondscoach.

Als hij de Messi van het Midden-Oosten in actie wil zien bij zijn club, dan zal hij toch moeten afreizen naar Bagdad.
 

ALenstra

Well-known member
Voormalig profvoetballer Jergé Hoefdraad zwaargewond nadat vanochtend vroeg op hem geschoten werd in Zuid Oost Amsterdam volgens de Telegraaf.
 

JMD

Well-known member
Nog een grootheid neemt zaterdag a.s. afscheid bij Ajax - PSV, Evert ten Napel (77) doet zijn laatste liveduel...
 

BlauwVinger

Well-known member
Het Haller Effect

Samen met zijn toenmalige ploeggenoot Eric Addo maakte Ruud van Nistelrooy zich in 2001 als spits van PSV op voor de Champions League-duels met het Duitse 1.FC Kaiserslautern. Door een verkeerde interpretatie van een deadline-datum, mocht de latere spits van Manchester United niet meespelen.

Gelukkig leven we in een misselijkmakende en niets ontziende zondebok- en afrekencultuur, aangejaagd door hetze-media en paupers die op laagdrempelige platforms hun troosteloze en onbeduidende, routineuze kutbestaan als loon- en vinexslaaf compenseren.

'Het leedvermaak op sociale media is enorm. Zaterdag tegen Bochum zal er gewonnen moeten worden. Anders ettert die wisselfout van Mark van Bommel maar door'.

Het onbevangen leven maakt gestaag plaats voor een omgeving waarin metaforisch gesproken, vosjes, die met hun pootjes in een wildklem zitten, genadeloos en lachend in de rug getrapt worden.
 
Laatst bewerkt:

Batigoal

Well-known member
Romelu Lukaku is nu met al de transfersommen in zijn carrière bij elkaar opgeteld Neymar voorbij als duurste speler aller tijden.
 

zwammy

Well-known member
Gewoon meer toeschouwers bij NAC-Excelsior dan bij Vitesse Feyenoord. Dat is toch vrij opmerkelijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Max

Administrator
Forumleiding
Er zijn dit seizoen vier wedstrijden geweest waarin de effectieve speeltijd minder was dan 50 minuten. Alle vier de wedstrijden Vitesse. Dan begrijp ik dat de supporters wegblijven als ze helemaal Getaffe gaan in de eredivisie.
 
Bovenaan