De Groene Scout
Well-known member
En rond; hij is de bondscoach tot aan het WK in Qatar.
Hij kan er geen genoeg van krijgen.
Hij kan er geen genoeg van krijgen.
Hij had ook gewoon lekker thuis op het bankje Football Manager kunnen gaan spelen.Echt onbegrijpelijk dat hij hieraan nog begint. Maar kennelijk is trainer zijn voor hem alles.
Op zich kan ik mij nog wel voorstellen dat hij nog een keer naar het WK wil gaan. Alleen is Irak niet het meest toegankelijke land. Gezellig in een hotelkamer in Bagdad?Hij had ook gewoon lekker thuis op het bankje Football Manager kunnen gaan spelen.
Hij liever dan ik, serieus. Waarom zou je dat doen op 73-jarige leeftijd?Op zich kan ik mij nog wel voorstellen dat hij nog een keer naar het WK wil gaan. Alleen is Irak niet het meest toegankelijke land. Gezellig in een hotelkamer in Bagdad?
Hij kan gewoon niet stilzitten, dat is het. Die gaat Jock Stein achterna, die Schotse coach stierf ooit op de trainersbank tijdens een duel.Echt onbegrijpelijk dat hij hieraan nog begint. Maar kennelijk is trainer zijn voor hem alles.
Hij had ook gewoon lekker thuis op het bankje Football Manager kunnen gaan spelen.
Juist Football Manager-spelers kennen de Messi van het Midden-Oosten, Humam Tariq, en die wil hij natuurlijk in het echt coachen!Hij had ook gewoon lekker thuis op het bankje Football Manager kunnen gaan spelen.
Ik wil helemaal niet naar Irak.Mooi. Wel sneu voor Mario dat hij niet weer eens een keer mee mag.