Opmerkelijk voetbalnieuws

D

Deleted member 2709

Guest
Ze zitten in de 3e ronde van de Aziatische kwalificatie in een poule met Iran, Zuid Korea, Verenigde Arabische Emiraten, Syrië en Lebanon. De top 2 kwalificeert zich, de nr 3 gaat gaat naar een play-off tegen de nr 3 van de andere poule.
De winnaar daarvan gaat naar een intercontinentale play-off tegen de winnaars van Oceanië, nr 4 van Noord Amerika en nr 5 van Zuid Amerika.

Eerste wedstrijd 2 september.
 

Mario

Well-known member
Normaal gesproken gaan Zuid Korea en Iran voor plek 1 en 2. Voor plek 3 kan het denk ik alle kanten op. Wel leuk dat Advocaat en van Marwijk tegen elkaar moeten.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Echt onbegrijpelijk dat hij hieraan nog begint. Maar kennelijk is trainer zijn voor hem alles.
 

Mario

Well-known member
Hij had ook gewoon lekker thuis op het bankje Football Manager kunnen gaan spelen.
Op zich kan ik mij nog wel voorstellen dat hij nog een keer naar het WK wil gaan. Alleen is Irak niet het meest toegankelijke land. Gezellig in een hotelkamer in Bagdad?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Op zich kan ik mij nog wel voorstellen dat hij nog een keer naar het WK wil gaan. Alleen is Irak niet het meest toegankelijke land. Gezellig in een hotelkamer in Bagdad?
Hij liever dan ik, serieus. Waarom zou je dat doen op 73-jarige leeftijd?
 

JMD

Well-known member
Echt onbegrijpelijk dat hij hieraan nog begint. Maar kennelijk is trainer zijn voor hem alles.
Hij kan gewoon niet stilzitten, dat is het. Die gaat Jock Stein achterna, die Schotse coach stierf ooit op de trainersbank tijdens een duel.
 
Bovenaan