Opmerkelijk voetbalnieuws

Forza AZ

Well-known member
Deze nieuwe naam gaat echt geen enkele supporter gebruiken in dagelijks taalgebruik. Jupiler League klonk tenminste nog redelijk goed, dus dat zal wel blijven hangen, of mensen gaan gewoon Eerste Divisie gebruiken.
 

Batigoal

Well-known member
Pyramids-FC-logo-300x300.jpg

Inmiddels kennen we genoeg voorbeelden van clubs in Europa, Noord-Amerika en Azi? met grof geld van miljardair-eigenaren naar de top worden geholpen, maar in Afrika was daar nog geen sprake van. Tot nu. Al-Ahly is al jaren oppermachtig in Egypte en is ook succesvol in de Afrikaanse CL, maar krijgt nu stevige concurrentie uit eigen land. De bescheiden club Al-Assiouty is overgenomen door een groep Saoedi-Arabi?rs die van de club een absolute topclub willen maken. Al-Assiouty heet voortaan heel catchy Pyramids Football Club en om de ambities kracht bij te zetten, zijn gelijk al een aantal Egyptische internationals weggeplukt bij de concurrentie. Daarnaast hebben ze voor meer dan €20 miljoen 4 Braziliaanse spelers gekocht. Waaronder spits Carlos Eduardo die daarmee Pyramids FC verkiest boven Anderlecht en Club Brugge. Binnenkort dus wellicht Pyramids FC op het club WK!
 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Nu wil het toeval dat ik al jarenlang fan ben van deze club. Mooi dat we eindelijk de top kunnen bestormen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Oei, die is flink afgegleden. Man man man, zijn broertje had met veel minder weg kunnen komen.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Die broer is dan toch ook niet helemaal lekker. Niks gedaan, 12 jaar de bak in.

Doet ne denken aan een zaak in Noorwegen van 25 jaar geleden, daar kreeg de dader 21 jaar en zijn chauffeur, die alleen maar de auto had gereden, 8 jaar.
 

Atreides

Well-known member
Die broer is dan toch ook niet helemaal lekker. Niks gedaan, 12 jaar de bak in. Doet ne denken aan een zaak in Noorwegen van 25 jaar geleden, daar kreeg de dader 21 jaar en zijn chauffeur, die alleen maar de auto had gereden, 8 jaar

Je onderschat medeplichtigheidnogal. Verder heel dom van Ruud dat hij zichzelf niet (grotendeels) vrijpleit.
 

de waan

Well-known member
Uit respect voor zijn privacy houd ik het bij de melding dat hij onder meer speelde voor FC Twente, FC Emmen, AGOVV en Cambuur.

En zijn achternaam is genoemd naar een paars plantje c.q. struikje dat veelal groeit op veengrond.
 
Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
Uit respect voor zijn privacy houd ik het bij de melding dat hij onder meer speelde voor FC Twente, FC Emmen, AGOVV en Cambuur.

En zijn achternaam is genoemd naar een paars plantje c.q. struikje dat veelal groeit op veengrond.

Dank.

SNap dat je die naam niet noemt, maar er ging bij mij geen belletje rinkelen.
 

De Groene Scout

Well-known member
Stevig hoor, de bouwvak-BBQ die een beetje uit de hand loopt.
Meestal maak je dat na enkele rake klappen met een biertje weer goed; nu volgde er een dodelijke steekpartij en mag je 12 jaar zitten.
Zware straf.
 
Bovenaan