Voor midweekse duels moet het vooral voor de thuissupporters te doen zijn. Veel mensen werken tot 5 uur, dan is half 7 gewoon te vroeg als je ook nog wil eten.
Dat ben ik ook wel met je eens. Maar FOX maakt dat niets uit.
Voor midweekse duels moet het vooral voor de thuissupporters te doen zijn. Veel mensen werken tot 5 uur, dan is half 7 gewoon te vroeg als je ook nog wil eten.
Hoe weet jij dat? Heb jij inzicht in de cijfers?
Je kunt ook een half uur eerder stoppen met werken of in/bij het stadion eten.Voor midweekse duels moet het vooral voor de thuissupporters te doen zijn. Veel mensen werken tot 5 uur, dan is half 7 gewoon te vroeg als je ook nog wil eten.
Je kunt ook een half uur eerder stoppen met werken of in/bij het stadion eten.
En die mensen kunnen niet in/bij het stadion eten?Klinkt logisch echter zijn er ook mensen met een serieuze baan.
Heb je wel eens bij NAC gegeten?
Nee,dat was na de shoarma in de witte de withstraat. Maar ik heb echt in heel mijn leven ooit nog zo'n goede shoarma gehad. Alleen al daarvoor zou ik nog een keer terugkomen.
Zo, die mag je voor me meenemen als je meegaat naar NAC :duim:
Nee,dat was na de shoarma in de witte de withstraat. Maar ik heb echt in heel mijn leven ooit nog zo'n goede shoarma gehad. Alleen al daarvoor zou ik nog een keer terugkomen.
Haha, of je komt zelf gewoon weer naar de Rotterdamse meeting.