Opmerkelijk voetbalnieuws

Joost

Well-known member
De KNVB en de belangenvereniging scheidsrechters zijn er niet uitgekomen qua videoscheidsrechters volgend seizoen.

En dus gaat de KNVB zelf maar videoscheidsrechters werven en opleiden!
 

Joost

Well-known member
De scheidsrechtersvereniging heeft dus een heel ander verhaal, best opmerkelijk.

Zij menen dat de KNVB juist om budgettaire redenen vaak goedkopere scheidsrechters inzet en vrezen dat het ook bij de VAR zo gaat zijn.
 

Forza AZ

Well-known member
Alsof een kwartiertje eerder vertrekken zo'n groot probleem is.

Ik ben regelmatig al voor 9.00u moeten vertrekken naar uitwedstrijden om 12.30u. Op de ??n of andere manier wisten ze bij de KNVB redelijk vaak uitwedstrijden bij Roda, VVV of Twente op dat tijdstip te plannen. Dan moet je op zondag toch vroeg opstaan en is ieder kwartier later toch lekker meegenomen.
Komend seizoen hebben ze weer zo'n leuke wedstrijd gepland, uit naar Zwolle om 12.15u.
 

Maasveld

Well-known member
Ik ben regelmatig al voor 9.00u moeten vertrekken naar uitwedstrijden om 12.30u. Op de ??n of andere manier wisten ze bij de KNVB redelijk vaak uitwedstrijden bij Roda, VVV of Twente op dat tijdstip te plannen. Dan moet je op zondag toch vroeg opstaan en is ieder kwartier later toch lekker meegenomen.
Komend seizoen hebben ze weer zo'n leuke wedstrijd gepland, uit naar Zwolle om 12.15u.

Ik zie nog altijd het probleem niet.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Nederland in de notendop. We moeten rekening houden met ?lles. Als jij in een uithoek wilt wonen, loop je hier tegen aan. Deal with it. Wat denk je nou, dat FOX voor die paar uitfans op de vroege zondag alles gaat omgooien? Of rekening gaat houden met spelers van Knudde 6 die op zondag 10:00 zelf gaan voetballen?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Er werd gevraagd of dat kwartiertje nou zo?n groot probleem is. Voor sommige mensen dus wel. Maar dat gaat jouw inlevingsvermogen te boven begrijp ik?
 

Janssen

Well-known member
Dan is 11:30u ook geen probleem meer want dat is maar drie kwartier extra bovenop dat ene kwartiertje.
 
Bovenaan