Opmerkelijk voetbalnieuws

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wat ik begrepen heb riep Ooijer zelf kanker Feyenoord, terwijl hij zijn middelvinger op stak naar de toeschouwers.

Inmiddels van dermate veel afzonderlijke ooggetuigen gehoord dat dit waar is, dat ik dit wel als een feit wil benoemen. Toppertje hoor, deze waardige verliezer.
 

gevegt

Well-known member
Inmiddels van dermate veel afzonderlijke ooggetuigen gehoord dat dit waar is, dat ik dit wel als een feit wil benoemen. Toppertje hoor, deze waardige verliezer.

Nadat hij van al die randdebielen zo'n beetje de hele wedstrijd en vooral in de verlenging helemaal verrot is gescholden inclusief het rammen op de duck-out.
Zoals van Bommel al heel lang voor de wedstrijd heeft gezegd, deze wedstrijd had nooit op Varkenoord gespeeld mogen worden.
 

Maasveld

Well-known member
Waarom is er eigenlijk niet ingegrepen?

Verder natuurlijk helemaal eens met van Bommel. Vragen om problemen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Nadat hij van al die randdebielen zo'n beetje de hele wedstrijd en vooral in de verlenging helemaal verrot is gescholden inclusief het rammen op de duck-out.
Zoals van Bommel al heel lang voor de wedstrijd heeft gezegd, deze wedstrijd had nooit op Varkenoord gespeeld mogen worden.

Dat zal, maar dat is mijn punt niet. Diverse mensen hebben zich misdragen daar. Maar eentje denkt er goed aan te doen om zichzelf en zijn spelers volledig vrij te pleiten. Daartegen ageer ik, want dat gaat nergens over.
 

gevegt

Well-known member
Dat zal, maar dat is mijn punt niet. Diverse mensen hebben zich misdragen daar. Maar eentje denkt er goed aan te doen om zichzelf en zijn spelers volledig vrij te pleiten. Daartegen ageer ik, want dat gaat nergens over.

Wat heeft de trainer van Feyenoord gezegd over het totaal uit de hand lopen van deze wedstrijd?
 

JMD

Well-known member
Laten we vaststellen dat er van 2 kanten flink is geprovoceerd, waardoor het is ge?scaleerd. Wie er begon is wat dat betreft niet relevant. Of je dan na afloop moet gaan zeuren in de media? Wat mij betreft niet, want als je deze omstandigheden had verwacht, dan had je juist extra scherp moeten zijn in het voorkomen van de eigen negatieve rol. Een van Bommel die dit elftal normaal coacht was dit overkomen denk ik.

uit de context van je laatste zin maak je op dat het met Van Bommel dit elftal niet was overkomen, maar je laat het woordje 'niet' weg, wat bedoel je? :p
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zo werkt het dus al jaren. Stel je voor dat hij de supporters de mantel uitveegt.

De dag dat de totaal geschiften bij Feyenoord eens een keer hardhandig worden aangepakt, roep ik uit tot nationale feestdag.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Veel te laat dus. Buiten dat had Ooijer gewoon moeten eisen dat die Neanderthalers van het sportpark verwijderd zouden worden.

Dat was inderdaad veel verstandiger geweest. Had zijn ploeg twee rode kaarten en een nederlaag gescheeld.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Was PSV beter dan Feyenoord? (omdat je zegt dat het PSV een nederlaag had gescheeld?)

Ik ben pas vanaf de 65e minuut gaan kijken. Toen stond PSV met 0-1 voor. Vlak daarna kreeg PSV rood, werd de wedstrijd al ontsierd door opstootjes, werden er 7 minuten bijgeteld en scoorde Feyenoord de 1-1 in de 6e minuut van de blessuretijd. Feyenoord was wel veel beter in de verlenging.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nu was de timing wellicht niet handig icm een voetbaltoernooi van de harde kern. Normaal gesproken valt dat allemaal wel mee. Volgens mij een keer met een supercup tegen PSV geweest en genoeg andere grote jeugdwedstrijden waar niets noemenswaardigs aan de hand is op Varkenoord.
 

JMD

Well-known member
Nu was de timing wellicht niet handig icm een voetbaltoernooi van de harde kern. Normaal gesproken valt dat allemaal wel mee. Volgens mij een keer met een supercup tegen PSV geweest en genoeg andere grote jeugdwedstrijden waar niets noemenswaardigs aan de hand is op Varkenoord.

Vooral die eerste zin.
 

gevegt

Well-known member
Veel te laat dus. Buiten dat had Ooijer gewoon moeten eisen dat die Neanderthalers van het sportpark verwijderd zouden worden.

Mee eens. Als ik het hier en daar zo hoor, had de scheids het heel goed door dat het weleens uit de hand zou kunnen lopen en compenseerde dat door heel veel tijd bij te rekenen.
 
Bovenaan