Andr? Ooijer is trots op zijn spelers, ze hebben zich een waardig verliezer getoond.
Wat ik begrepen heb riep Ooijer zelf kanker Feyenoord, terwijl hij zijn middelvinger op stak naar de toeschouwers.
Inmiddels van dermate veel afzonderlijke ooggetuigen gehoord dat dit waar is, dat ik dit wel als een feit wil benoemen. Toppertje hoor, deze waardige verliezer.
Nadat hij van al die randdebielen zo'n beetje de hele wedstrijd en vooral in de verlenging helemaal verrot is gescholden inclusief het rammen op de duck-out.
Zoals van Bommel al heel lang voor de wedstrijd heeft gezegd, deze wedstrijd had nooit op Varkenoord gespeeld mogen worden.
Waarom is er eigenlijk niet ingegrepen?
Verder natuurlijk helemaal eens met van Bommel. Vragen om problemen.
Vanwege de beledigingen of vanwege de vechtpartij op het veld?Er is wel ingegrepen. Diverse stewards op het veld en de wedstrijd is gestaakt.
Dat zal, maar dat is mijn punt niet. Diverse mensen hebben zich misdragen daar. Maar eentje denkt er goed aan te doen om zichzelf en zijn spelers volledig vrij te pleiten. Daartegen ageer ik, want dat gaat nergens over.
Vanwege de beledigingen of vanwege de vechtpartij op het veld?
Wat heeft de trainer van Feyenoord gezegd over het totaal uit de hand lopen van deze wedstrijd?
Zo werkt het dus al jaren. Stel je voor dat hij de supporters de mantel uitveegt.Niks, geen woord. Lijkt me verstandiger dan de schuld bij de ander neer leggen.
Laten we vaststellen dat er van 2 kanten flink is geprovoceerd, waardoor het is ge?scaleerd. Wie er begon is wat dat betreft niet relevant. Of je dan na afloop moet gaan zeuren in de media? Wat mij betreft niet, want als je deze omstandigheden had verwacht, dan had je juist extra scherp moeten zijn in het voorkomen van de eigen negatieve rol. Een van Bommel die dit elftal normaal coacht was dit overkomen denk ik.
Zo werkt het dus al jaren. Stel je voor dat hij de supporters de mantel uitveegt.
Vanwege de vechtpartij.
Veel te laat dus. Buiten dat had Ooijer gewoon moeten eisen dat die Neanderthalers van het sportpark verwijderd zouden worden.
Dat was inderdaad veel verstandiger geweest. Had zijn ploeg twee rode kaarten en een nederlaag gescheeld.
Was PSV beter dan Feyenoord? (omdat je zegt dat het PSV een nederlaag had gescheeld?)
Nu was de timing wellicht niet handig icm een voetbaltoernooi van de harde kern. Normaal gesproken valt dat allemaal wel mee. Volgens mij een keer met een supercup tegen PSV geweest en genoeg andere grote jeugdwedstrijden waar niets noemenswaardigs aan de hand is op Varkenoord.
Veel te laat dus. Buiten dat had Ooijer gewoon moeten eisen dat die Neanderthalers van het sportpark verwijderd zouden worden.