Onze held Janssen!

gevegt

Well-known member
Het is maar een suggestie. Betere topictitels zijn welkom.
Ook voor de voetballer van Oranje.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Beetje jammer die Bavaria Maasveld. Ik had je hoger ingeschat.
 

Maasveld

Well-known member
Ik kan er ook niks aan doen dat ze in Tukkerland het Limburgs bier nog niet hebben ondekt. Dan is Bavaria nog een redelijk alternatief.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik kan er ook niks aan doen dat ze in Tukkerland het Limburgs bier nog niet hebben ondekt. Dan is Bavaria nog een redelijk alternatief.

Je krijgt er niet zo'n droge bek van als van Grolsch, maar met Bavaria ligt de hoofdpijn op de loer.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Niks gewend die Amsterdammers.

Ik hou er een redelijke bierverslaving op na. Sinds half november zo'n bier app, maar nummertje honderd qua uniek biertje gaat er wel in deze maand. Nog zonder hoofdpijn of droge bek tot dusver. In Amsterdam worden tegenwoordig ook weer mooie biertjes gemaakt trouwens. Brouwerij t' IJ heeft mooie biertjes en zo heb je nog een aantal brouwerijen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Superheld!! Over een paar jaar speelt deze baas bij Barcelona of Madrid.
 

leo1949

Well-known member
Ja Janssen is erg waardevol voor AZ en Oranje dat zagen we net maar weer.
Hij is de man van de goal en ook de aangever van de 2e.
En nu maar hopen dat hij het volgende seizoen ook nog voor ons uitkomt.
 

gevegt

Well-known member
Ja Janssen is erg waardevol voor AZ en Oranje dat zagen we net maar weer.
Hij is de man van de goal en ook de aangever van de 2e.
En nu maar hopen dat hij het volgende seizoen ook nog voor ons uitkomt.
Het is een publiek geheim dat hij vroeger altijd onder een PSV dekbed sliep. Die speelt volgend seizoen dus gewoon bij ons.
 

leo1949

Well-known member
Het is een publiek geheim dat hij vroeger altijd onder een PSV dekbed sliep. Die speelt volgend seizoen dus gewoon bij ons.

Ik denk dat AZ hem zelf wel als een 2e Cruijff aan een Spaanse club kan verkopen zodat we hem niet als tegenstander tegenkomen.
Feyenoord heeft zijn kans gehad en AZ zal Ajax en PSV niet de gelegenheid geven.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Lopen ze allemaal met een overshirt met nummer 14 erop? Vincent Janssen die met negen speelde die nu zo'n overshirt met nummer 14 aan heeft.

Fucking hell. Waarom hebben ze dit bij Feyenoord dit niet gezien?!
 

leo1949

Well-known member
AZ heeft wel een oog voor dit soort dingen.
Ik sta er toch versteld van hoeveel oud AZers we zoal tegen komen in de eredivisie.
En dit mag met Janssen niet gebeuren.
 

Mario

Well-known member
Top trainer die Blind door Huntelaar op de bank te zetten, en Janssen in de basis te zetten.
 
Bovenaan