Onze held Janssen!

SuikerBrood

Well-known member
Zit ook een goede kop op. Nu hopen dat ie niet eindigt als de topscorers van de laatste jaren.. Memphis, Vleminckx, Finnbogason..
 

Batigoal

Well-known member
Dat is voor hem niet te hopen. Meestal wel het begin van het einde van een carriere als je van AZ naar Ajax gaat.

Het ligt zo voor de hand helaas. De Boer zoekt een spits en Janssen wordt door de media de hemel in geschreven. Het is wachten op het moment dat zijn zaakwaarnemer wakker wordt en dit soort geruchten de wereld in gaat helpen.
 

Makanaky

Well-known member
Hij ziet een terugkeer naar Feyenoord ook best zitten, koestert geen wrok die kerel. En de laatste ex AZ spits bij Feyenoord deed het best aardig.
 

Janssen

Well-known member
Ik wil de pret niet drukken maar hij maakt natuurlijk wel een overtreding voorafgaand aan de 2-1.

En die kans even ervoor mocht er ook wel in. Het viel dus wel mee allemaal.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik wil de pret niet drukken maar hij maakt natuurlijk wel een overtreding voorafgaand aan de 2-1.

En die kans even ervoor mocht er ook wel in. Het viel dus wel mee allemaal.
Is wel zo inderdaad. Zonder die penalty vlak na die kans, had hij gewoon kritiek gekregen bij een nederlaag omdat hij die kans niet gemaakt had.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Is wel zo inderdaad. Zonder die penalty vlak na die kans, had hij gewoon kritiek gekregen bij een nederlaag omdat hij die kans niet gemaakt had.

Hij zou kritiek krijgen over die gemiste kans, maar verder speelde hij toch gewoon een uitstekende wedstrijd? Lang geleden dat ik een spits zo balvast heb gezien in Oranje. In de eerste helft had hij een passingpercentage van 100% (14 uit 14). Ik vind zijn ontwikkeling echt ongelooflijk.
 
Bovenaan