Onze held Janssen!

leo1949

Well-known member
Ik denk dat AZ zelf ook wel spelers aan het buitenland kan verkopen daar hebben we de hulp van Ajax niet bij nodig.
Dat is veel beter voor ons en levert meer op dan wat Ajax geeft. Dus ik hoef niet dankbaar te zijn voor Ajax.
 

Abubakari

Well-known member
Waarom verkoopt AZ die spelers dan niet aan het buitenland als dat beter voor AZ is en meer oplevert?
Face it Leo, zonder Ajax had je nu een seizoenkaart bij Telstar. Of gewoon bij Ajax natuurlijk.
Az zou zonder Ajax niet meer bestaan, zo simpel is het, wees nou maar gewoon dankbaar in plaats van zo narrig te doen.
 

Forza AZ

Well-known member
Waarom verkoopt AZ die spelers dan niet aan het buitenland als dat beter voor AZ is en meer oplevert?
Omdat de spelers zelf ook invloed hebben waar ze heen willen. En blijkbaar (en volledig onbegrijpelijk) willen bijna alle spelers nog steeds graag voor die arrogante club uit Amsterdam spelen.
 

Eef de Kip

Well-known member
Met salaris zeker wel en qua ontvangen transfersommen komen we echt niet boven de 9 miljoen uit. Duur geintje dat AZ sponseren.

Oh ja, want andere spelers had je geen salaris hoeven geven. Misschien de kleding, reiskosten en de auto's nog erbij optellen, dan gaan we wel richting de 50 miljoen.

l en qua ontvangen transfersommen komen we echt niet boven de 9 miljoen uit.

Dat denk ik wel.
 

Abubakari

Well-known member
Wat is er eigenlijk zo onbegrijpelijk aan dat spelers naar een club willen waarmee ze kampioen kunnen worden, CL kunnen spelen, de grootste club van Nederland bovendien?
En waarom ben jij ook al zo ondankbaar jegens Ajax, ze hebben je club gered!
 

Eef de Kip

Well-known member
Wat is er eigenlijk zo onbegrijpelijk aan dat spelers naar een club willen waarmee ze kampioen kunnen worden, CL kunnen spelen, de grootste club van Nederland bovendien?
En waarom ben jij ook al zo ondankbaar jegens Ajax, ze hebben je club gered!

bah wat arrogant.
 

Abubakari

Well-known member
Nou inderdaad, ze redden je club en je gaat je neus voor de redder ophalen... Volgende keer maar lekker laten stikken, dat AZ.
 

Eef de Kip

Well-known member

Ten eerste is het bedrag van aankopen minder dan 30 miljoen (laat staan die 32,7 waar Leo het over heeft), verder zie ik Sigth?rsson daar nog niet bij staan en zie ik op transfermarkt sowieso hele andere bedragen, 6 miljoen voor de Zeeuw bijvoorbeeld. Dan zal het per saldo dus al richting de 20 miljoen gaan en dan heb je met Viergever en Gudelj nog 2 spelers op de loonlijst die nog wel enige transferwaarde hebben.
Blijft wat mij betreft een hoop geld hoor maar iig een stuk minder dan dik 32 miljoen.
 
Laatst bewerkt:

Eef de Kip

Well-known member
Ok joh, pak ik gewoon een lijstje waarbij het per saldo de helft is. Komt bij dat we dankzij die aankopen AZ geen kampioen hebben laten worden waardoor we dus 4 keer CL voetbal is 80 miljoen mee hebben verdiend. Per saldo hebben we dus dik 60 miljoen verdiend. :heinz:
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan