FEIT: PSV is in anderhalf jaar tijd vijf keer uitgeschakeld in Europa, een nieuw Nederlands record.
Gefeliciteerd gevegt.
Feyenoord heeft nog wel van die borstkloppers met alles het eerste, maar hierin is PSV wel echt duidelijk uniek.
FEIT: PSV is in anderhalf jaar tijd vijf keer uitgeschakeld in Europa, een nieuw Nederlands record.
Gefeliciteerd gevegt.
Was Feyenoord de eerste Nederlandse club in een Europa Cup finale?Feyenoord heeft nog wel van die borstkloppers met alles het eerste.
Elke club had net als PSV kansloos kunnen verliezen in de eerste ronde. Dat is geen verdienste. Ajax is de eerste club die een ronde wist te overleven in Europa.PSV was de eerste Nederlandse club die Nederland in een officieel Europees toernooi vertegenwoordigde.
Ajax en Feyenoord waren in geen wegen of velden te bekennen.
Je mist de statistieken van de intertoto cup en de perenliga.
Los hiervan, ik vind het echt lachwekkend hoe vaak hij terug blijft komen op die 9 minuten in de Kuip. Ook in dit interview kan hij het weer niet laten om erop terug te komen. Vooral heel treurig, omdat die één of twee minuten extra niet eens beslissend was; Jahanbakhsh scoorde de 2-2 in na 95 minuten en 27 seconden.Ruud van Nistelrooij is ook daags na uitschakeling zijn ergernis nog niet kwijt | Voetbalzone
Ruud van Nistelrooij is ook daags na uitschakeling zijn ergernis nog niet kwijtwww.voetbalzone.nl
Ik snap echt niet waar Ruud het nu over heeft. Er werden 4 minuten blessuretijd aangegeven. Dan heb je inderdaad die veldbestormer er tussen door en de scheidsrechter laat doorspelen tot na de 96e minuut. Dan heeft ie toch die tijd gecompenseerd?
Dat is niet mijn punt. Mijn punt is dat hij er steeds weer op terug blijft komen.Maar hij heeft wel gelijk vwb de willekeur... Dat is het grote punt. Met die 9 minuten zou niks mis zijn geweest als het in andere duels precies zo zou zijn. Zie bv het WK, daar werd bij elk duel flink tijd bijgetrokken, niemand klaagde over willekeur want die was er niet.
Feyenoord- PSV is volgens mij het enige duel van de hele eredivisie geweest waarin er 9 minuten zijn bijgetrokken (even los van als een duel lang stil lag door een zware blessure enz)... Dus was dat willekeur, want kijk bv het speelrondetopic van Fey-PSV maar na, we dachten allemaal (jij ook) aan ongeveer 5 minuten blessuretijd, en dan was die 2-2 dus niet gevallen... Alleen net dit duel moest Gozubuyuk ineens veel extra tijd bijtellen, terwijl het tijdrekken enz niet meer was dan bij andere eredivisieduels...
Spot on.Slik die drol over die wedstrijd in de Kuip eens door. Bij Ajax - PSV werd er 7 minuten bijgetrokken en afgefloten in de 98e minuut. Toen hebben we Ruud niet gehoord omdat ie won. In de Cruijffschaal 9 minuten blessuretijd. Toen hebben we Ruud niet gehoord omdat ie won. PSV - RKC 7 minuten blessuretijd, wat doorging tot aan de 10 minuten blessuretijd. Toen hebben we Ruud niet gehoord omdat ie won. Gisteren hebben we Ruud niet gehoord langs de zijlijn toen het bord omhoog ging. Ja, toen die 2-0 in het netje lag, toen had ie haast.
En dan laat ik het pareltje Fortuna Sittard - PSV met 8 minuten blessuretijd dat doorliep tot aan de 12 minuten nog achterwege.Spot on.
Dylano uit Donderberg en fan van PSV, dat zijn natuurlijk al 3 verzachtende omstandigheden.Ik hoop dat die hufter zwaar gestraft word en niet de club.
Het straffen van de club vind ik altijd wel zo ontzettend makkelijk.
En de 5e dat hij debiele ouders heeft...En het was de schuld van Marcel Brands dat is de 4e verzachtende omstandigheid.