Ons Europees voetbaltopic

Jacco

Well-known member
Ok, klopt. Niet altijd iedereen over een kam scheren.
Ik moet zeggen dat ik zelf Luuk de Jong wat vervloekt hebt; maar op de belangrijke momenten was hij er!
 

BlauwVinger

Well-known member
Guilty pleasure. Een overwinning die voor de poorten van de hel wordt weggesleept met tiki-taka gefröbel.

LzMsNyr.jpg
 

Jacco

Well-known member
Het beeld wat je van Schotten hebt is dat ze niet geweldig zijn maar dat ze in eigen huis enorm opgestuwd worden door hun publiek.
 

Simon

Administrator
Forumleiding
Een keurige overwinning van PSV vanavond. Veel karakter en doorzettingsvermogen getoond.
 

De Groene Scout

Well-known member
Proficiat PSV'ers. Beetje via het scherm in de kantine meegekeken. Wat ik er van zag was niet al te best, maar dat maakt weinig uit in de 'alles of niets' wedstrijden. Bij de 3-2 werd zowaar gejuicht in de kantine (zelfs door fanatieke Twente-fans).
 

TeeZee

Active member
Goede naam heeft die Teze.
Ik heb zowaar de hele wedstrijd gekeken. Spannend was het wel. Dit zijn natuurlijk de lekkerste overwinningen, als ze onverdiend lijken.
 

stc

Well-known member
PSV speelde weer niet best, maar gelukkig wel gewonnen. Guti liep weer eens te blunderen voorafgaand bij de 1-2.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

JMD

Well-known member
Het tweeluik van PSV met Rangers zal plaatsvinden op dinsdag 16 en woensdag 24 augustus.

Het duel van PSV tegen FC Volendam (gepland 20-8) wordt verschoven naar 31 augustus 18.45.
 
Bovenaan