Ons Europees voetbaltopic

Batigoal

Well-known member
Het beeld wat je van Schotten hebt is dat ze niet geweldig zijn maar dat ze in eigen huis enorm opgestuwd worden door hun publiek.
En daarom is het voor PSV prettig dat ze eerst in Glasgow spelen. Daar even laten uitrazen en schade beperken om het thuis gewoon af te maken.
 

Batigoal

Well-known member
Hoever zit nu al niet meer bij de wedstrijdselectie voor de wedstrijd van vanavond, maar hij moest gisteren bij Jong PSV spelen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik ben benieuwd hoe het straks met Til gaat. Als ze hem gaan afserveren op zijn beperkte voetballende kwaliteiten, dan hebben ze toch verkeerd gescout. Wat voor Hoever wellicht dus ook geldt. Leek mij toch voor de basis te zijn gehaald.
 

JMD

Well-known member
RANGERS FC: McLaughlin,Tavernier,
Goldson,Sands,Barisic,Lundstram,Davis,
T.Lawrence,Tillman,Colak,Kent

PSV: Benítez,Teze,Ramalho,Obispo,Max,
Sangaré,Veerman,Gutiérrez,Saibari,
L.de Jong,Gakpo

Hups PSV!!!
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Goeie ploeg hoor, Rangers. Zeker op Ibrox. Zou me aangenaam verrassen als PSV er een resultaat uit weet te slepen.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

erka

Well-known member
Hup PSV!

Als Celtic-adept hoop ik dat Rangers er uitvliegt! Al was het tegen Lokomotiv Plovdiv
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Vorig jaar in één week tijd Europese avondjes op zowel Celtic Park als Ibrox meegemaakt. Conclusie: met beiden heb ik niet zoveel. De sfeer was, enigszins tot mijn verrassing, 'beter' op Ibrox, als in daar met massaler meegezongen. Maar bij allebei dat verschrikkelijke ultragedoe, inclusief trommels en dat bizarre springen met je rug naar het veld.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Vorig jaar in één week tijd Europese avondjes op zowel Celtic Park als Ibrox meegemaakt. Conclusie: met beiden heb ik niet zoveel. De sfeer was, enigszins tot mijn verrassing, 'beter' op Ibrox, als in daar met massaler meegezongen. Maar bij allebei dat verschrikkelijke ultragedoe, inclusief trommels en dat bizarre springen met je rug naar het veld.
Denk dat het logisch is dat de sfeer beter is op Ibrox. Die weten dondersgoed waar ze vandaan komen... Als je diep hebt gezeten is weer terug op topniveau zijn alleen maar mooier.

Het is op Ibrox wel sektarischer heb ik wel gehoord... Maar denk dat wij als Nederlanders daar niet zoveel van meekrijgen, je verstaat dat Schotse Engels al bijna niet, en dan begrijpen we ook de context vaak niet.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Het is op Ibrox wel sektarischer heb ik wel gehoord... Maar denk dat wij als Nederlanders daar niet zoveel van meekrijgen, je verstaat dat Schotse Engels al bijna niet, en dan begrijpen we ook de context vaak niet.
Dat viel me dus heel erg mee. Wij waren 8 minuten te laat in het stadion, omdat onze tickets niet wilde scannen bij de poort. Dus we moesten vervangende tickets halen bij het secretariaat en dat duurde nogal lang. We hadden uiteraard tickets midden op de rij, dus moesten een stuk of 12 Schotten passeren en ons daar, in Engels met Nederlands accent, voor excuseren. Rangers speelde tegen Brondby en toen het bijna rust was, kwamen we er achter dat het halve vak dacht dat we uit Denemarken kwamen. Geen wanklank daar, ze waren eigenlijk zelfs een beetje verlegen.
 
Bovenaan