Ons Europees voetbaltopic

Maasveld

Well-known member
Wat vind jij na een half uur? PSV heeft het echt niet makkelijk.
Het doelpunt was natuurlijk op z'n VVV's prima uitgespeeld, maar verder is het voetballend gezien niet heel geweldig. Het is vooral de energie die ze erin leggen die gevaarlijk kan worden. PSV moet vooral rustig blijven, dan zouden ze over 2 wedstrijden geen enkel probleem moeten hebben met deze ploeg. Dat wordt alleen wel lastig met zo'n verdediging.

JMD

Well-known member
Het doelpunt was natuurlijk op z'n VVV's prima uitgespeeld, maar verder is het voetballend gezien niet heel geweldig. Het is vooral de energie die ze erin leggen die gevaarlijk kan worden. PSV moet vooral rustig blijven, dan zouden ze over 2 wedstrijden geen enkel probleem moeten hebben met deze ploeg. Dat wordt alleen wel lastig met zo'n verdediging.
Klopt. Kom je hier weg met een resultaat dan mag het volgende week echt niet misgaan...

Rust. 1-1

Jacco

Well-known member
Waarom hangt er een Schots spandoek met "Dumfries en Galloway"
Oh ja, Google is je beste vriend. Regio in Schotland.

Pascallovic

Well-known member
Dat heb ik dus ook. Ik zie echt niks bijzonders bij Rangers. Ze werken hard, maar dat is het ook wel. Zo’n Monaco viel op door hun goede spelhervattingen, dat zie ik bij Rangers ook niet. Zou niet weten hoe dit Rangers eventueel in Eindhoven zou moeten gaan winnen. Zelfs met fanatiek thuispubliek er achter ben ik al niet onder de indruk.

PES5

Administrator
Forumleiding
Sneijder zei vooraf dat PSV opbouwend zo goed is, maar ik zie vooral blinde paniek bij een beetje pressing van Rangers. Til en Simons erin voor Guti en Saibari. Veerman meer laten regisseren vanaf het middenveld.

Miramar

Well-known member
Ik blijf erbij dat het niet veel soeps is wat Rangers laat zien. Finale of niet. Alles is momentopname.

JMD

Well-known member
Kijk, dit was direct veel gevaarlijker. En ik ben normaal geen voorstander van zo'n korte corner...

JMD

Well-known member
PSV gaat na rust verder hoe het voor rust eindigde. Zwak, geen bal komt aan. Op die manier breng je elke ploeg in zijn/haar kracht

JMD

Well-known member
Als PSV een beetje scherper (en sneller) speelt op de helft van Rangers kan je hier gewoon winnen...

JMD

Well-known member
Dat gepriegel van PSV is om gek van te worden... Alsof ze al 4-0 voorstaan tegen (met alle respect) Emmen...

Bovenaan