Rangerssupporters houden natuurlijk wel van Nederlanders... Protestant.. King Billy, enzDat viel me dus heel erg mee. Wij waren 8 minuten te laat in het stadion, omdat onze tickets niet wilde scannen bij de poort. Dus we moesten vervangende tickets halen bij het secretariaat en dat duurde nogal lang. We hadden uiteraard tickets midden op de rij, dus moesten een stuk of 12 Schotten passeren en ons daar, in Engels met Nederlands accent, voor excuseren. Rangers speelde tegen Brondby en toen het bijna rust was, kwamen we er achter dat het halve vak dacht dat we uit Denemarken kwamen. Geen wanklank daar, ze waren eigenlijk zelfs een beetje verlegen.
Dat laatste dus. Als hij hem dan raakt is het 100% pingel. Nu kom je goed weg...Waarom zou je in eerste instantie zo met je arm naar de bal gaan. Later wordt ie er tegenaan gekopt, terecht geen penalty, maar hoe hij hem in eerste instantie uitstak sloeg ook nergens op.
Ze dachten dat we Denen waren... Supporters van de tegenpartij. Behorend tot een groep die in de avonden ervoor waren wezen rellen in Glasgow.Rangerssupporters houden natuurlijk wel van Nederlanders... Protestant...
Goeie ploeg hoor, Rangers. Zeker op Ibrox. Zou me aangenaam verrassen als PSV er een resultaat uit weet te slepen.
Hmm, wie zal zich ontpoppen dat de ware kenner?Je ziet duidelijk dat die Schotten er geen klote van kunnen.
Wat vind jij na een half uur? PSV heeft het echt niet makkelijk.Hmm, wie zal zich ontpoppen dat de ware kenner?
Daarom.Waarom mag Gakpo nog steeds die corners nemen?? Die heeft de afgelopen seizoenen op die manier nog geen assist gegeven... Steeds die geschepte ballen, vaak veel te kort, in ieder geval doodsimpel te verdedigen. Schiet die bal gewoon voor, als er dan een speler tegenaan loopt is het direct heel gevaarlijk.
Jep, die verwachtte ik al. Alleen was dit ook weer een klotecorner, die gewoon dramatisch wordt verdedigd...Daarom.
Middenmoot Eredivisie speelt geen finale van de Europa League.Rangers is middenmoot eredivisie niveau
Nee idd... En je schakelt ook niet Dortmund en Leipzig bv uitMiddenmoot Eredivisie speelt geen finale van de Europa League.