Ons Europees voetbaltopic

JMD

Well-known member
Zolang PSV niet de nul kan houden, dan gaat het niets worden.
Dat zeg ik dus...

Miramar gaat altijd de hond uitlaten om een goed resultaat van Feyenoord af te dwingen. Ik ga voortaan posten dat corners van Gakpo niks opleveren... :)

JMD

Well-known member
Die Orsato is een on-Italiaanse scheidsrechter. Geen maniertjes, geen gebaartjes, niet strooien met kaarten, maar gewoon een beetje in de geest van Collina. Met een lach, duidelijkheid en autoriteit. Aangezien Italië niet meedoet aan het WK moet je niet gek opkijken imo als Orsato een van de laatste duels van het WK gaat fluiten

Pascallovic

Well-known member
Prima resultaat, mag Rangers nog de handen mee dichtknijpen gelet op de kansen. Dat gaat volgende keer geen problemen opleveren.

JMD

Well-known member
2-2. Van te voren had ik daar voor getekend, maar gezien de tweede helft blijft toch een katertje achter...

Volgende week moet je dit gewoon afmaken.

BlauwVinger

Well-known member
Wat mij betreft twee hoogtepunten, tevens een hommage aan de splijtende steekpass. Ik kan daar redelijk verrukt over raken. De eerste zal de statistieken ingaan als een 'pre-assist' waaruit Rangers de gelijkmaker scoorde.

Zo mogelijke nog fraaier werd het met Gutierrez in de 81ste minuut die Max lanceerde.

JMD

Well-known member
Psv supporters hebben de bus van rangers tegengehouden, stond vijftien minuten stil… stelletje sukkels, er zijn weinig clubs in Europa die nog zo’n traditionele aanrijroute naar het stadion hebben, zo meteen zegt de uefa dat dan maar de wegen rond he5 stadion vrij moeten zijn ofzo en dat ze daar niet meer mogen staan, en dan staan ze weer te janken…

Plus dat dit natuurlijk de manier is om je tegenstander op scherp te zetten…

JMD

Well-known member
PSV: Benítez,Teze,Ramalho,Obispo,Max,
Sangaré,Veerman,Gutiérrez,Saibari,
L.de Jong,Gakpo

RANGERS FC: McLaughlin,Tavernier,
Goldson,Sands,Barisic,Lundstram,Kamara,
T.Lawrence,Tillman,Colak,Kent

Hups PSV!!!

Maasveld

Well-known member
Psv supporters hebben de bus van rangers tegengehouden, stond vijftien minuten stil… stelletje sukkels, er zijn weinig clubs in Europa die nog zo’n traditionele aanrijroute naar het stadion hebben, zo meteen zegt de uefa dat dan maar de wegen rond he5 stadion vrij moeten zijn ofzo en dat ze daar niet meer mogen staan, en dan staan ze weer te janken…

Plus dat dit natuurlijk de manier is om je tegenstander op scherp te zetten…
Vannacht ook al heel stoer vuurwerk afgestoken bij het hotel waar de Rangers schenen te slapen.

Max

Administrator
Forumleiding
Die vormen van triestheid zie je wel meer bussen tegenhouden en vuurwerk afsteken bij hotels. Met name dat laatste lijkt vrij standaard te zijn. Erg sneu.

Ik begreep dat PSV supporters inmiddels ook verliefd zijn op Celtic. Snap ik op zich wel, dat is een veel mooiere club dan PSV. Alleen een beetje rottige timing om je oude liefde in de steek te laten.

Bovenaan