Ons Europees voetbaltopic

MWLC

Well-known member
Opstellingen
FC Porto: Agust?n Marches?n; Pepe, Marcano, D?az, Marega, Telles, Uribe, Corona, Danilo, Ot?vio, Soares
Feyenoord: Marsman; Geertruida, Botteghin, Senesi, Malacia; Toornstra, Fer, K?kc?; Berghuis, Sinisterra, Larsson


Hup Feyenoord.
 

Abubakari

Well-known member
Opstellingen
FC Porto: Agust?n Marches?n; Pepe, Marcano, D?az, Marega, Telles, Uribe, Corona, Danilo, Ot?vio, Soares
Feyenoord: Marsman; Geertruida, Botteghin, Senesi, Malacia; Toornstra, Fer, K?kc?; Berghuis, Sinisterra, Larsson


Hup Feyenoord.

Verkeerde topic.
 

JMD

Well-known member
PSV speelt belabberd, met name de laatste minuten, maar dit was toch echt een penalty.

Dat de 2-1 wordt afgekeurd is terecht, was gevaarlijk spel.

Nounou, het was weer helemaal niks. Zondag traditioneel verliezen in de Kuip en we zijn weer terug waar we een paar weken geleden waren. Dan woensdag bij GVVV verliezen en heel misschien dat dan Bommel wel wordt ontslagen. Al zal Gerbrands wel weer lichtpuntjes zien, in de categorie: in de 73e minuut speelde Ihattaren Bergwijn heel mooi vrij ofzo.


En Bruma, dat kan toch echt niet...
 

Eef de Kip

Well-known member
Mijn hemel, wat is er gebeurd met die ploeg van het begin van het seizoen die zo leuk en fris voetbalde. Ik heb het laatste half uur zitten kijken maar wat een beproeving zeg. En die Bruma is niet zo heel erg goed.
 

JMD

Well-known member
Mijn hemel, wat is er gebeurd met die ploeg van het begin van het seizoen die zo leuk en fris voetbalde. Ik heb het laatste half uur zitten kijken maar wat een beproeving zeg. En die Bruma is niet zo heel erg goed.

Kan je nagaan dat het vorige maand dan nog erger was dan nu...
En ja, die Bruma, mijn hemel. Maar zijn eerste duels waren best goed, dus waar dat gebleven is, of misschien heeft hij gewisseld met zijn tweelingbroer ofzo?? :p
 

Pascallovic

Well-known member
Kan je nagaan dat het vorige maand dan nog erger was dan nu...
En ja, die Bruma, mijn hemel. Maar zijn eerste duels waren best goed, dus waar dat gebleven is, of misschien heeft hij gewisseld met zijn tweelingbroer ofzo?? :p

Eerste duels was ie 1 helft leuk en was ie na rust ook compleet onzichtbaar. Echt heel bijzonder of dominant was hij toen ook niet.
 

stc

Well-known member
PSV heeft gewoon een belachelijke wedstrijd gespeeld. Het leek of ik naar een wedstrijd zat te kijken van een reserve 8ste klasser vanuit de kelderklasse. De scheids paste zicht gewoon aan aan het niveau van PSV.
 

Mario

Well-known member
PSV heeft afgelopen week de EC1 gewonnen :heinz: De wedstrijd was live op FOX, weer typisch dat de Ajax media dat niet heeft opgepikt. Alleen maar over de verloren finale tegen Mechelen.Maar goed, Benfica was uiteindelijk kansloos tegen de magnifieke van Breukelen. En wat een held die Anton Janssen :duim:

Maar goed, 2 Nederlandse finales in een week tijd … wellicht maakt Oranje ook een kans straks op het EK in West Duitsland.
 

Abubakari

Well-known member
PSV heeft gewoon een belachelijke wedstrijd gespeeld. Het leek of ik naar een wedstrijd zat te kijken van een reserve 8ste klasser vanuit de kelderklasse. De scheids paste zicht gewoon aan aan het niveau van PSV.

Stc heeft wel gekeken.
 

JMD

Well-known member
Over een half uur begint PSV aan het Europese avontuur bij Mura Morska Sobota.

De volgende 11 moeten er voor zorgen dat "Europa: niet al voorbij is over 2,5 uur:
PSV: Mvogo,Dumfries,Teze,Boscagli,Max,
Mauro Júnior,Rosario,Thomas,Bruma,
Malen,Romero

Echt, waarom Bruma? En waarom Gakpo niet??

De 11 van Mura:
NS MURA: Obradovic,Kous,Karnicnik,
Gorenc,Sturm,Kozar,Horvat,Kouter,
Filipovic,Zizek,Bobicanec


Hups PSV!
 
Bovenaan