gevegt
Well-known member
Dat staat boven je, blinde.Hoe speelt JULLIE?
Dat staat boven je, blinde.Hoe speelt JULLIE?
Vroeger wel...Slovenië Oostblok?
Vroeger wel...
Het Oostblok was geen instantie of zo waar je “lid” van kon worden.Nope,
Joegoslavië is nooit lid geweest van het Warschaupact of het Oostblok. Sovjetunie had geen invloed in Joegoslavië, Tito heeft dat altijd tegengehouden. Joegoslavie was wel communistisch uiteraard.
Jep. Weet ik. Maar het voelde wel als Oostblok...Joegoslavië is nooit lid geweest van het Warschaupact of het Oostblok. Sovjetunie had geen invloed in Joegoslavië, Tito heeft dat altijd tegengehouden. Joegoslavie was wel communistisch uiteraard.
Zo kan ie wel weer hè?Dat staat boven je, blinde.
Maar helaas heeft erka wel gelijk. Tito was een vervend tegenstander van 'het Oostblok' en dat heeft hem geen windeieren opgeleverd.Het Oostblok was geen instantie of zo waar je “lid” van kon worden.
Wat mij betreft wel, maar dat ligt geheel aan jou.Zo kan ie wel weer hè?
Ik vind het een twijfelgeval.Maar helaas heeft erka wel gelijk. Tito was een vervend tegenstander van 'het Oostblok' en dat heeft hem geen windeieren opgeleverd.
Welke werken heeft ie allemaal gemaakt?Maar helaas heeft erka wel gelijk. Tito was een vervend tegenstander van 'het Oostblok' en dat heeft hem geen windeieren opgeleverd.
Misschien is het dat ook wel, want als het nodig was voor de lieve vrede zat hij ook aan tafel met de Russen.Ik vind het een twijfelgeval.
Veel, hij was echt een fervent vervend heerser.Welke werken heeft ie allemaal gemaakt?
oa 'De Derde Weg'.Welke werken heeft ie allemaal gemaakt?
Held!Koning Gapko!